Ieder ras heeft unieke sound in Earth and Beyond | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Earth and Beyond wordt de eerste ma ive multiplayer van Westwood, de developer die we allemaal kennen van onder andere de Command and Conquer reeks. En om deze titel gelijk goed aan te pakken, test de ontwikkelaar de game niet alleen tot er geen bug meer inzit, maar is er ook een complete audio-afdeling non-stop aan het spel aan het werk.

Eén van de mensen uit het audio team is Paul Mudra. Paul werkt al zo'n 15 jaar bij Westwood en is bij Earth and Beyond verantwoordelijk voor de dialogen en de algemene muziek. GameSpy kon een praatje maken en kwam veel te weten over de audio in de MMORPG.Paul Mudra: That's actually about right. We have about 25-30 characters and we call them "major story characters." Of all of the text and characters in the game, we recorded dialogue for a very small percentage. We had actually hoped to record dialogue for all of the characters, and then when we started to look at the budgeting and time it would take to record them (well over three months), we decided against that. Instead we decided to just record the tutorial voice, the computer voice, some ancillary voices, and the major story characters that give you the main quests.

Ook vertelde Mudra dat ieder ras (er zijn 3 ra en genaamd de Jenquai, de Progenen de Terran) een unieke sound heeft. Naast de unieke muziek is er ook een algemene song die bij ieder ras te horen is.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou