Nieuws
Hyper Light Drifter

Hyper Light Drifter en Mutant Year Zero gratis op Epic Games Store

Van 15 tot en met 22 augustus

Geschreven door Michel Musters op
Hyper Light Drifter en Mutant Year Zero: Road to Eden zijn van 15 tot en met 22 augustus gratis via de Epic Games Store te downloaden.

Meestal stelt Epic één gratis game per week beschikbaar - deze week is dat de puzzelgame GNOG - maar komende week lijkt dus een uitzondering te zijn. Iedereen die een account heeft op de winkel voor pc-games kan de games dan zonder kosten binnenhalen.

Hyper Light Drifter heeft een uniek, pixelig uiterlijk. Het spel stuurt spelers op een spannend avontuur dat wat wegheeft van Zelda. Qua moeilijkheidsgraad komt de game soms echter in de buurt van Dark Souls. Gamer.nl gaf het spel een 9 en schreef: "Weinig indiegames voelen zo zelfverzekerd als Hyper Light Drifter. Van de schitterende omgevingen tot de sombere synthetische muziek en de ijzersterke, uitdagende gameplay."

Mutant Year Zero speelt zich af in een post-humane apocalyptische wereld en is gebaseerd op bestaande tabletop-games als Mutant Chronicles en het gelijknamige Mutant: Year Zero. In het spel is de wereld verwoest door een nucleaire aanval en is de mensheid weggevaagd. Vanuit het as van de mens en dieren herrijzen mutanten. Gamer.nl gaf een 8 aan Mutant Year Zero: "De game is zelfs op de laagste moeilijkheidsgraad pittig, maar laat dat je niet afschrikken. Door de briljante combinatie van stealth en turn-based tactiek word je constant uitgedaagd nieuwe tactieken te bedenken om missies succesvol te volbrengen."

Dit artikel delen:

Lees meer

198X had meer credits kunnen verdienen Eerste gameplay Super Monkey Ball: Banana Blitz HD getoond
10

Reacties op: Hyper Light Drifter en Mutant Year Zero gratis op Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 9 augustus 2019 10:11
    Heb in beide games eigenlijk wel zin om te proberen. Wordt een druk weekeind :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 9 augustus 2019 12:24
    @Jumpman
    Je hoeft ze niet meteen te spelen. Ze blijven gratis als je ze eenmaal hebt. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 9 augustus 2019 16:10
    @Sabor i know, heb alle free games op 2 na binnen gehaald maar deze games passen het beste in mijn straatje voor pc games. Heb me ook erg goed vermaakt met Thimbleweed Park en onlangs uit gespeeld dus ben wel weer toe aan een nieuwe pc game :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MonsterCrab

    • 9 augustus 2019 11:56
    Twee weken geleden Hyper Light Drifter gekocht voor iOS. Wat een geweldige game zeg. De pixelart en strakke gameplay maakten me echt enorm blij. Dit komt vast en zeker beter tot zijn recht op pc. Downloaden dus!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pfipf0

    • 9 augustus 2019 13:10
    @MonsterCrab Nee want Epic Game Store ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 9 augustus 2019 15:45
    @pfipf0
    Stel je niet aan man

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pfipf0

    • 10 augustus 2019 00:32
    @Sander999 Ik stel me niet aan. Ik wil gewoon niks van Epic. Al is het gratis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fifa

    • 10 augustus 2019 12:24
    @pfipf0 Verstandig!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vankatoen

    • 10 augustus 2019 00:08
    Hyper light drifter lijkt me erg gaaf. Mutant year zero heb ik volgens mij 2 maanden terug in mijn humble bundle gekregen. Heb m even gespeeld en t zag er erg leuk uit. Niet meer aan toegekomen daarna maar dat krijg je ook een beetje met de humble bundle. Beste abonnement ooit wat ik heb afgesloten. $99 voor 1 jaar. Afgelopen maand yoku’s island express, wat werd ik daar blij van zeg. De maand daarvoor moonlighter die vorige week ook gratis was bij epic. Ik heb r ook al veel in mijn bibliotheek van epic. Hier in Noord holland zeggen we ook “als t gratis is, is t goed;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 11 augustus 2019 23:11