Nieuws
Twitch

Huis van Twitch-streamer wordt in een week twee keer beschoten

Streams gaan gewoon door zoals gepland

Geschreven door Michel Musters op
Er is in één week twee keer op het huis van Guy Beahm, een Twitch-streamer die zichzelf ook wel Dr. Disrespect noemt, geschoten.

Dr. Disrespect stopte gisteren zijn livestream, waarin hij Call of Duty speelde. Tijdens de livestream is te zien hoe hij van zijn computer wegloopt om te bekijken waar een onbekend geluid vandaan komt. Vervolgens meldt hij dat iemand op het huis heeft geschoten. "Dit is al het tweede shot. Iemand schoot gisteren al op ons huis." Hier is een clip van het incident te zien.

Voordat hij de livestream stopzet, is Beahm zichtbaar in paniek en roept hij "jij mietje" naar de onbekende verantwoordelijke voor de schoten. Volgens Polygon laten de autoriteiten in Zuid-Californië weten dat er inderdaad twee meldingen binnen zijn gekomen van schoten.

Beahm was een van de streamers die meehielp met het populair maken van battle royale-games. Hij staat er wel om bekend dat hij vaak voor de gek wordt gehouden door kijkers van de stream, al is het niet duidelijk of de schoten daar verband mee houden. Beahm laat intussen weten dat niemand gewond is geraakt en dat de toekomstige streams gewoon doorgaan.

Dit artikel delen:

Lees meer

Hollow Knight komt later deze maand naar PS4 en Xbox One Pokémon Go brengt Mewtwo naar normale raids
18

Reacties op: Huis van Twitch-streamer wordt in een week twee keer beschoten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 12 september 2018 10:54
    Wat een zieke mensen heb je toch en die mogen ook nog eens een keer gewoon een wapen kopen in dat maffe Amerika.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 12 september 2018 11:04
    Wat heeft hij te maken met het populair maken van BR games? volgensmij zijn dat de spellen zelf nog altijd die dat doen, daar hebben die saaie streamers niet veel invloed op.. Begrijp sowieso niet wat men nu leuk vind aan het kijken naar iemand anders een spelletje te zien spelen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 12 september 2018 11:09
    @SuperDre mee eens, maar ik denk dat die bubble binnenkort wel burst

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 12 september 2018 12:06
    Begrijp goed dat het kinderen zijn die naar dat soort streams kijken. Je zal echt geen volwassen man betrappen op het volgen van YouTubers of Twitch spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 12 september 2018 12:43
    @denver uhmmmmm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 12 september 2018 14:28
    @denver uhmmmmm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 12 september 2018 14:54
    @denver uhmmmmm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2018 16:12
    @denver uhmmmmm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RickBloemzaad

    • 12 september 2018 17:14
    @denver uhmmmmm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 12 september 2018 21:06
    @denver uhmmmmm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 12 september 2018 13:04
    @SuperDre
    Ach tijdens het koken/eten/afwassen wil ik nog wel eens een streampje aanzetten voor op de achtergrond.
    Het is interessanter dan het gemiddelde programma op TV.

    Ik kijk wel vaker een compilatie van een streamer dan een live stream.

    @ denver
    Ben trouwens bijna 40 dus er zijn volwassen mannen die het kijken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 september 2018 12:20
    Hoe ziek kan je zijn om zo iets te doen. Ik vind hem vrij irritant persoon, maar dat geeft natuurlijk geen vrijbrief om schoten te lossen op iemands huis of waar op dan ook. Anders zouden een paar mensen hier op gamer.nl ook vogelvrij verklaard kunnen worden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2018 12:28
    @coola hé ik meende niet allemaal wat ik zei over AC, schiet niet op mijn huis aub

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 12 september 2018 12:41
    @fonsrutte lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 september 2018 12:51
    @fonsrutte

    Wees gerust ik ben anti vuurwapens.

    Sowieso mag ik meer te vrezen hebben als het waar is dat ik "het bloed onder de nagels vandaan haal" bij sommige members

    :D :D :P :P xD xD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2018 16:16
    @coola "Sowieso mag ik meer te vrezen hebben als het waar is dat ik "het bloed onder de nagels vandaan haal" bij sommige members"

    Hehe, zo erg is het nu ook weer niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 12 september 2018 17:32
    @fonsrutte

    Nou als ik Barton of armilo-theus moet geloven, is het maar goed dat men niet meer vogelvrij verklaard mag worden. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 12 september 2018 18:51
    @coola Ik doe niet zo moeilijk ik pak gewoon mijn supersoaker en schiet je daarmee neer :D zal je leren.