Nieuws
Xbox Game Pass

Game Pass-toevoegingen in 2021 zijn samen 5575 euro waard

Niet slecht voor een abonnement van 12,99 euro per maand

Geschreven door Michel Musters op
De games die in 2021 op Xbox Game Pass zijn geplaatst, zijn samen 5575 euro waard.

Dat heeft The Loadout uitgerekend door de waarde van de games die dit jaar op Game Pass voor console en pc zijn geplaatst bij elkaar op te tellen. De prijzen van de games zijn gebaseerd op hun prijzen op de Microsoft Store. 

Maart was daarbij de meest waardevolle maand wat Game Pass-toevoegingen betreft: toen werden er enkele tientallen Bethesda-games op de service geplaatst nadat de deal tussen Microsoft en Bethesda rond was.

Xbox Game Pass geeft abonnees toegang tot meer dan honderd games op Xbox-consoles, pc of mobiel via de cloud. De games worden regelmatig ververst en alle first-party spellen van Microsoft verschijnen meteen op lancering op de service. Men betaalt 12,99 euro per maand voor een abonnement.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mutant Year Zero is nu gratis via Epic Games Store verkrijgbaar Game-industrie draait recordjaar qua omzet
21

Reacties op: Game Pass-toevoegingen in 2021 zijn samen 5575 euro waard

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 23 december 2021 09:37
    Misleidend bericht. Dit bedrag behelst alleen de games die afgelopen jaar zijn toegevoegd, niet eens de games die er al op stonden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 23 december 2021 09:43
    @denver Crap, helemaal verkeerd geinterpreteerd. Thanks voor de heads-up, moet nu wel kloppen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 december 2021 09:56
    @denver
    Is het dan misleidend? Want dat wil zeggen dat het werkelijke bedrag nog meer voordeel is voor de gebruikers toch?
    Dat noem ik dan geen misleiding. Want wat is dan het werkelijke voordeel als je alle games bij elkaar optelt? Dat is dan nog hoger bedrag neem ik aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 23 december 2021 10:06
    @watashi wa maurice desu. Hoe dan ook was het bericht compleet incorrect. Niet bedoeld als misleiding natuurlijk, maar alsnog incorrect. Nu moet het wel kloppen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 december 2021 11:36
    @MichelMusters

    En hoe dan ook, netjes dat je meteen reageert en het stuk aanpast. Dingen kun altijd per ongelijk fout geschreven worden vanwege fout vertaalt of net anders opgevat. Maar meteen oplossen is altijd goed. Nice

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 23 december 2021 13:12
    Nee, niet (per se) misleidend inderdaad; het is ergens allang mooi dat iemand er een bedrag aan koppelt, want ik had geen idee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 december 2021 14:24
    @denver

    Ja dit bedrag verbaasd mij ook.

    Ik heb zelf geen Xbox maar ik twijfel omdat er toch wel veel goede games zijn die in aantocht zijn of al zijn, zeker ook omdat je een back catalog erbij hebt en die gamepass. Maar dan wil ik eigenlijk wel enkel de series x want ik hou dan niet van de mindere keuze maar echt goed verkrijgbaar vind ik hem nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 23 december 2021 16:14
    Geen idee of dit mag: t.me/spydrxboxseriesx

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 december 2021 17:18
    @denver

    Ik weet ook niet maar handig is die link wel. Thnx. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 23 december 2021 10:34
    Er staat inderdaad erg veel op. Veel games die ik al heb en ook genoeg nieuws om te ontdekken. Ik heb niet in elke game interesse, maar als een optionele service is het t helemaal waard voor mij. Ik hoop daarom ook dat het optioneel blijft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RJ-XSX

    • 23 december 2021 11:34
    Vind het dan wel jammer dat ze ook grote games er weer af halen. Ik was net lekker in destiny gekomen en dan halen ze het met alle dlc er vanaf om het dus verder te spelen moet ik 80 euro neerleggen :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 23 december 2021 12:15
    @RJ-XSX dat is de truck inderdaad. En mod support is ook slecht, microsoft doet hierin erg moeilijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 23 december 2021 13:26
    @RJ-XSX ja ze maken je warm met sommige games en dan gooien ze het eraf. Als je naar dit jaar kijkt was alleen Halo en Horizon 5 mits horizon 4 niet bezit waard om een serie x te hebben. De gamepass is leuk voor mensen met een hoarding disorder.

    In her verlengde van coola’s lijstje zit natuurlijk ook iedereen op mijn lijstje te wachten NOT maar hier is mijn top 5

    1. Halo
    2. Death’s Door
    3. Returnal
    4. Ratchet
    5. Kenya

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 december 2021 14:25
    @Roy36NL

    Hahahah

    Nou ja als we toch top lijstjes gaan delen dan mag die van jou ook best toch. Hahahha

    Ik ken alle games niet omdat ik nog niks van de nieuwere generatie bezit, maar denk wel dat je lijstje mooie games zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 23 december 2021 16:24
    @watashi wa maurice desu. Hahaha ja dat dacht ik dus ook

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 december 2021 14:27
    @RJ-XSX

    Ja op die manier is het dus een veredelde manier van demo’s. Maar dan heb je wel een mogelijkheid voor de hele game en niet enkel een deel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 december 2021 20:27
    @RJ-XSX maar dat is bij Netflix toch ook wat niet van hun is gaat er ook af, daarom heeft micro veel studios gekocht omdat probleem te voorkomen in de toekomst, maar destiny stond er langer op dan grote games zoals dat op psnow dat is vaak maar 3 maanden en destiny met dlc stond er wel een jaar ofzo op dacht ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 23 december 2021 20:35
    @hulstpower kan je toch niet vergelijken. Een film kijk je meestal in 1 keer een spel als destiny is een online shooter die moet je voor een lange tijd spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 december 2021 21:49
    @Roy36NL tuurlijk wel het is bij mij gebeurt met een serie zat er in en netflix was rechten kwijt , mijn punt was als iets niet van micro is kan het er afgaan maar destiny 2 met dlc stond er ruim een jaar op, het is lullig voor mensen die de game vol op spelen maar je krijgt waarschuwing van te voren en je kan het kopen met korting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Unimatrix80

    • 23 december 2021 17:07
    Zo ervaar ik dat totaal niet. Ik koop normaal gesproken de meeste grote releases en mis heel veel eromheen. Door gamepass speel ik nu ook veel titels die ik anders nooit had gespeeld, en dat met veel plezier. Zeker de grotere games blijven echt wel lang beschikbaar.
    Tevens biedt Microsoft je de optie om die games ook te kopen tegen gereduceerd tarief.