Nieuws
Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn vanaf morgen gratis te downloaden op PS4 en PS5

Game kan tot 14 mei geclaimd worden

Geschreven door Michel Musters op
PlayStation 4- en PlayStation 5-gamers kunnen vanaf morgen gratis Horizon Zero Dawn downloaden.

De game is onderdeel van Sony's 'Play at Home'-initiatief, dat in leven is geroepen om mensen te motiveren zoveel mogelijk thuis te blijven in verband met het coronavirus. Eerder werden al diverse andere games gratis weggegeven.

Het enige dat men nodig heeft om de game te claimen, is een PSN-account. Tot 14 mei kan de game geclaimd worden. Zolang dat binnen die tijd gebeurt, kan men het spel voor altijd gratis blijven spelen.

Horizon Zero Dawn is ontwikkeld door het in Amsterdam gevestigde Guerrilla Games, en wordt beschouwd als een van de beste first-party PlayStation 4-games. In het spel verkennen spelers met Aloy een post-apocalyptische wereld waarin grote en kleinere robots onderdeel zijn van de fauna. Guerrilla werkt aan een vervolg voor PS4 en PS5, genaamd Horizon Forbidden West.

Dit artikel delen:

Lees meer

Zo maak je een retroconsole van binnen schoon Dota 2-documentaire Free to Play staat nu op Netflix
27

Reacties op: Horizon Zero Dawn vanaf morgen gratis te downloaden op PS4 en PS5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Snafu9

    • 19 april 2021 12:00
    Bij mij staat er gewoon dat ik €20,- moet dokken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wootism

    • 19 april 2021 17:25
    @Snafu9
    Lees de titel van dit bericht anders nog een keer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 19 april 2021 20:36
    @Snafu9 zelfs een titel wordt niet door iedereen gelezen? MORGEN pas

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 19 april 2021 21:29
    @Remco1988 @wootism In Snafu9's defence, de titel zei eerst dat het vandaag al beschikbaar was:

    MichaelMusters: "D'oh, foutje! Amerika vandaag, hier morgen. Aangepast!"

    Dit was om 12:41 en Snafu9 reageerde om 12:00.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 20 april 2021 01:34
    @Paxopoxo ah zo, oke. Dat heb ik dan gemist. Ik vond het al raar, maar daf verklaard een hoop. Excuses :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 20 april 2021 10:14
    @Remco1988
    @wootism
    Niet gelijk iemand voor iets uitmaken als je zelf de reacties niet goed hebt gelezen. Want hieronder werd al gesproken dat het de volgende dag zou zijn. Dus in dit geval voor jou typisch gevalletje van eerst lezen dan oordelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SirFunkenstein

    • 19 april 2021 12:01
    Ik begrijp deze actie niet zo goed.

    Wie, die dit spel wilde spelen, heeft deze game niet allang in huis….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 april 2021 12:59
    @SirFunkenstein ik had de game maar verkocht met me ps4 pro toen ik een ps5 digital edition alleen kon krijgen. Dus mooi mee genomen want dlc heb ik nooit gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JMG

    • 19 april 2021 20:09
    @SirFunkenstein Ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SirFunkenstein

    • 21 april 2021 20:01
    @JMG Dan heb je er nooit zin in gehad of geen geld voor over gehad.

    Maar dan feliciteer ik je met deze echt hele gave game!
    Ik kan niet wachten tot de sequel uit is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 20 april 2021 06:44
    @SirFunkenstein om dezelfde reden kan je ook vragen waarom in godsnaam the witcher 3 nog in de aanbieding moet zo vaak. Iedereen en zn moeder heeft die game inmiddels toch wel?

    Maar toen ik daar in t verleden hier een opmerking over maakte werd ik gelijk aangevallen door die ene persoon die m nog niet had.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JMG

    • 20 april 2021 12:33
    @Messtranor Het is natuurlijk gewoon een slimme zet van Sony. Geef de twijfelaars en de mensen die hem niet uit zichzelf zouden kopen het spel gratis om ze lekker te maken voor het vervolg.
    Uiteindelijk is het gewoon pure marketing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 21 april 2021 09:26
    @JMG is het ook, ik had de game ook al fysiek, maar toch geclaimd, scheelt me weer discs wisselen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SirFunkenstein

    • 21 april 2021 19:59
    @Messtranor En die ene persoon gun ik deze game graag.
    Ik wil alleen maar zeggen dat Sony het overgrote deel van de gamers hier blij maakt met een dooie mus, omdat we de game allemaal al lang gespeeld hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 21 april 2021 23:33
    @SirFunkenstein Ik had de game al wel maar niet de DLC, die heb ik nu ook. Plus geen cd meer wisselen. Dus zeker geen dooie mus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sall3mander

    • 19 april 2021 12:08
    Hij is morgen ochtend 5:00 smorgens pas gratis

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 19 april 2021 12:09
    Prachtig gebaar van Sony om een geweldige AAA titel gratis weg te geven!
    Hoewel ik dit spel reeds op disc heb, ga ik hem wel in mijn library zetten zodat ik ook zonder disc kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Appax

    • 19 april 2021 12:13
    Heb het origineel gespeeld en ben echt omver geblazen door deze game. Als mensen vragen welke game ze op de ps moeten spelen raad ik deze altijd aan! Niet gek dat ik deze dan ook aan mijn bieb wil toevoegen. Toch moeten we nog even wachten.

    Weet niet of links plaatsen mag maar volgens:
    https://blog.playstation.com/2021/03/17/play-at-home-2021-update-10-free-games-to-download-this-spring/
    komt horizon pas morgen ochtend 5 uur Nederlandse tijd. Nog even geduld dus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 19 april 2021 12:41
    D'oh, foutje! Amerika vandaag, hier morgen. Aangepast!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 19 april 2021 12:43
    Good game :-)