Nieuws
Horizon zero dawn

Horizon Zero Dawn krijgt makkelijkere optie voor verhaalliefhebbers

Nieuwe moeilijkheidsgraad toegevoegd

Geschreven door Eline Oosterloo op
Horizon Zero Dawn-patch 1.32 bevat een nieuwe moeilijkheidsgraad die extra makkelijk is.

De nieuwe patch van Horizon Zero Dawn bevat een nieuwe moeilijkheidsgraad die Story heet. Het is bedoeld voor spelers die het spel uitsluitend voor het verhaal willen spelen.

Verder zijn veel problemen van de game verholpen. Zo is het niet langer zo dat sommige spelers in New Game+ geen gebruik kunnen maken van fast travel naar Sunfall-kampvuren terwijl zij de Shadow Stalwart Adept-outfit aan hebben. Ook zal zich geen crash meer voordoen wanneer spelers van moeilijkheidsgraad wisselen terwijl Aloy dood is en er een Errand openstaat.

Zie de officiële PlayStation-website voor meer informatie over de patch. Horizon Zero Dawn is exclusief beschikbaar voor PlayStation 4. Lees hier de review van de game op Gamer.nl.

Dit artikel delen:

Lees meer

Het tienerleven van Life is Strange: Before the Storm Final Fantasy 15 komt volgend jaar uit op pc
13

Reacties op: Horizon Zero Dawn krijgt makkelijkere optie voor verhaalliefhebbers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Humpdog

    • 21 augustus 2017 15:21
    Nog makkelijker??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 21 augustus 2017 15:26
    Dus eigenlijk een makkelijkheidsgraad?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FisherJB

    • 21 augustus 2017 22:35
    @el-ninjo haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 21 augustus 2017 15:41
    vond m op ultra hard al niet echt moeilijk, maargoed :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lync

    • 21 augustus 2017 16:03
    Was nog niet majkkelijk genoeg?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX50

    • 21 augustus 2017 16:32
    LOL ik dacht hetzelfde ….nog makkelijker :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 21 augustus 2017 17:06
    Okay, dan is er helemaal geen challenge meer. Wie zit hier op te wachten? We willen The Frozen Wilds!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 21 augustus 2017 18:04
    Rofl

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Chino21

    • 21 augustus 2017 19:41
    Prima dat ze dit doen. Ik las op tweakers bij de reacties dat er een aantal mensen zijn die deze game graag zouden willen spelen, maar die gezien hun leeftijd bang zijn om tegen al te ingewikkelde gameplay aan te lopen. Goed dat ze voor deze personen een super simpele moeilijkheidsgraad erin doen; dan kunnen zij ook van de prachtige wereld en het sterke verhaal genieten zonder dat ze bang hoeven te zijn tegen al te moeilijke gameplay aan te lopen. Daarbij, het is een keuze, je hoeft hier geen gebruik van te maken. Dus net zoals dat ze een tijd geleden een ultra hard difficulty hebben toegevoegd vind ik het ook goed dat ze dit voor bepaalde spelers toevoegen. Een uitgebreide keuze hebben hoeft niet verkeerd te zijn en in dit geval vind ik het een prima idee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX50

    • 22 augustus 2017 00:39
    @chino21

    Helemaal eens met wat je zegt, zouden ze ook bij de Dark Soul games mogen doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 22 augustus 2017 09:13
    @matrix50 Sarcasm toch? Easy mode Dark Souls voor het 'sterke verhaal' Dat verhaal uit zich door welgeteld 2 filmpjes, de rest van de lore moet je maar uit vage beschrijvingen halen van wapens en items :D

    Ik ben bezig met DS3 incl. de DLC en krijg er maar weinig van mee, heb alle Souls games en Bloodborne gespeeld en begrijp er nog maar weinig van

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 22 augustus 2017 09:51
    @matrix50
    Nee als je dat vindt dan begrijp je er helemaal niks van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DGM

    • 21 augustus 2017 22:24
    Ach, Mass Effect had ook een Story only mode….nooit geprobeerd dus weet niet of hier helemaal geen gameplay in zat.

    Niks nieuws dus eigenlijk.