Nieuws
horizon forbidden west

Horizon Forbidden West verschijnt op 18 februari 2022

Uitgesteld naar volgend jaar

Geschreven door Jacco Peek op
Horizon Forbidden West verschijnt op 18 februari voor PlayStation 5 en PlayStation 4.

Dat onthult regisseur Matthijs de Jonge in een korte video over de game. In de update benadrukt hij dat de coronapandemie impact had op het ontwikkelteam en de game daarom is uitgesteld naar volgend jaar. 

Een precieze releasedatum was voorheen echter nog niet bekend, maar verschillende geruchten wezen al op een releasedatum in 2022.

Ook onthult Guerrilla Games dat PlayStation 5-bezitters vanaf vandaag een patch kunnen downloaden voor Horizon Zero Dawn die een framerate van 60 fps toevoegt.

In Horizon Forbidden West verkennen spelers als Aloy een nieuw gebied. De game bevat onder andere een 'free climbing system' en onderwaterwerelden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bandai Namco werkt aan pretparksimulator Park Beyond Open bèta van Amazon Games' mmo New World aangekondigd
13

Reacties op: Horizon Forbidden West verschijnt op 18 februari 2022

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 25 augustus 2021 21:34
    Dat het 2022 q1 werd, dacht ik al toen ze hem aankondigingen en zeiden 2021. Maar stiekem toen ik de aankondiging zag en ze zeiden we zijn bijna klaar toen we de trailer toonde dacht ik ik heb het mis maar helaas niet zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 25 augustus 2021 21:56
    Ik begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat Gamer.nl aan het uitsterven is met hoe weinig er tegenwoordig gereageerd wordt.. jammer..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 25 augustus 2021 22:56
    @MikkelR1

    Ik wordt moe van topics die bijvoorbeeld over Ubisoft gaan (niks mis met het topic) maar dat coola dan reageert met zijn fanboy gedrag (niks mis eigenlijk mee, hoewel het bij hoop mensen de strot uitkomt) en dat er dan door hem en X aantal andere figuren voornamelijk een tirade onstaat die letterlijk nergens meer op slaat en niets met het topic te maken heeft.

    Niet alleen coola die fanboy gedrag vertoond, zo is er ook 1 die letterlijk altijd alle topics wat over de Xbox gaat moet afbranden, keer op keer op keer.

    Tja dan snap ik wel dat sommige mensen weg blijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 26 augustus 2021 08:52
    @DarkraverX dit is, bij gamer.nl moet alles woke, en een aantal vaste reaguurders bepalen het beleid lijkt het wel. Ook ik kijk dagelijks nog op gamer.nl maar met de dag wordt het aanbod van "nieuws" slechter.

    De sfeer die af en toe onder artikelen hangt is gewoon jammer, en ja daar werk ik ook aan mee want ook ik erger me kapot aan fanboygedrag.

    Inhoudelijke reacties zijn vaak ver te zoeken. Echter sensatie is er genoeg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 26 augustus 2021 09:26
    @GekkeHenkie Helaas is dit overal tegenwoordig, twitter, feestboek noem maar op.

    Lijkt wel of jochies niets anders meer te doen hebben, of worden in dagelijks leven gepest en is de enige plek internet om het terug te doen bij anderen.

    Ik lees het nieuws hier ook dagelijks en soms is het moeilijk om jezelf in te houden tegen zo`n knuppel die graag alleen maar een bepaald merk of game of persoon wilt af kraken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 26 augustus 2021 11:42
    @DarkraverX

    Thja als ik word aangevallen dan ga ik niet rustig toe kijken. Dan ga ik reageren. Kijk alleen maar naar het ac odyssey 60 fps artikel. Enige wat ik zei was " goed van ubisoft dat ze met die patch komen " en gelijk word ik "aangevallen" thja dan ga ik mijn bek niet houden.


    Onttopic jammer dat hij pas in 2022 komt. Al hoewel dan heb ik wel tijd om deel 1 echt uit te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 26 augustus 2021 12:12
    @coola Herkenbaar en ik deed dit in verleden ook op feestboek en andere meuk, maar soms is het beter om gewoon niets terug te zeggen, ze hopen namelijk op een reactie terug.

    Je zou bijvoorbeeld kunnen reageren met : Ok

    Alleen als het 1 topic is met 30 reacties tussen jou en 3 anderen en er zijn hooguit 2 andere reacties dan tja dan wel vul de rest zelf maar in hoe dat erbij staat dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GekkeHenkie

    • 27 augustus 2021 08:59
    @coola niet de onschuld zelf spelen maat, het is een terugkerend iets bij alles wat over ac gaat. We get the point

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 26 augustus 2021 05:56
    @MikkelR1 heeft gamer.nl deels aan zichzelf te danken. In het verleden als er zinvolle discussies gaande waren maar dat strookte niet met de mening van de schrijver werd het wel eens te persoonlijk opgevat en in sommige gevallen werden er zelfs bans daardoor uitgedeeld of er werd mee gedreigd. De laatste tijd stoort het menig bezoekers dat ze berichten niet kunnen plaatsen omdat ze spam zouden bevatten, maatregelen die ze genomen hebben om al die zekz sites te weren alleen helpen ze geen biet, die zekz sites zijn er nog geregeld. Ook zie je steeds vaker berichten die de dag erna al herzien moeten worden want er blijkt niets van te kloppen en dan heb je nog een groep mensen die zich aan ieder taalkundig foutje storen en dit overal kenbaar moeten maken wat een discussie ook al niet helpt, bezoekers kunnen hierdoor afgeschrikt worden om zelf wat te posten uit angst er ook op aangesproken te worden. Maar vooral het niet kunnen communiceren met gamer.nl is hierin een probleem dat ze niet bereikbaar lijken te zijn voor hun bezoekers. Ze vragen feedback over de vernieuwde look, maar hier wordt geen response op gegeven of iets mee gedaan, je meld zaken per mail, nooit enige reactie. Ik snap heel goed dat er steeds minder gereageerd wordt. Zelf zien ze ook ieder game nieuws als noemenswaardig, echter heb ik zelden tot nooit ergens een reactie onder al die vele Japanse pretpark artikelen gezien. Tot zelfs een storing in een van de attracties wordt hier vermeld. Dus ik begrijp heel goed dat er steeds minder gereageerd wordt. Vroeger reageerde ik bijna onder ieder artikel, steeds vaker denk ik voor het plaatsen, waarom zou ik eigenlijk.

    Mooi voorbeeld, ik heb meerdere woorden moeten aanpassen tot het bewust verkeerd spellen ervan in dit bericht alvorens het door de spam filter heen komt zelfs . 10 punten gamer.nl, 10 punten en klasse.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 26 augustus 2021 07:50
    @Jumpman
    En als je reactie de redactie niet aan staat wordt het zonder pardon verwijderd. Bijvoorbeeld wanneer het artikel gaat over lhbtiq+ en ik bijv. In het zoveelste artikel hierover betreffende LoU2 ik aangaf het wat erg geforceerd vond. Dan wordt je reactie gewoon verwijderd.

    Daarbij werkt de site nog steeds nog niet naar behoren. Jammer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 25 augustus 2021 22:04
    Jammer !! Maar gelukkig niet al te lang

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fpsbig

    • 25 augustus 2021 22:20
    Er mist een stukje tekst denk ik. Er staat niet voor welke game de 60fps patch is. Ik neem aan voor horizon zero dawn. Dat zou voor mij een reden zijn die eens te gaan spelen trouwens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 25 augustus 2021 22:51
    Dit is een game waar ik zin in heb, plus begin 2022 is lekker zodat het jaar begint met een toppertje.