Nieuws
horizon forbidden west

Horizon Forbidden West krijgt waarschijnlijk dlc

Geschreven door Marvin Toepoel op
Het lijkt erop dat Horizon Forbidden West, net als voorganger Horizon Zero Dawn, uitgebreid gaat worden met dlc.

Dat blijkt uit een video van de VSC Rating Board, de Britse instantie voor leeftijdsclassificaties voor games. Daarin wordt verteld dat Forbidden West een in-game winkel bevat waarin spelers uitbreidingen kunnen kopen. Die in-game winkel zit nog niet in het spel en zal later beschikbaar worden.

Op de website van de VSC Rating Board wordt verwezen naar dlc van Forbidden West: “Deze game spel biedt spelers de mogelijkheid om verbinding te maken met hun storefront, waar ze opeenvolgende DLC-uitbreidingen kunnen kopen, waarvan sommige ouders of verzorgers op de hoogte willen zijn.”

Voorganger Horizon Zero Dawn kreeg één grote uitbreiding genaamd The Frozen Wilds. Het is dus aannemelijk dat Horizon Forbidden West er ook minstens één krijgt, maar aangezien The Frozen Wilds acht maanden na release uitkwam, zal het nog even duren voor iets wordt aangekondigd.

Bron: VSC Rating Board

Dit artikel delen:

Lees meer

Geen promotie voor Pokémon Presents wegens ‘grote wereldgebeurtenissen’ Xbox-connectieproblemen Elden Ring verholpen door patch
39

Reacties op: Horizon Forbidden West krijgt waarschijnlijk dlc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 28 februari 2022 09:37
    Mooi, hoe meer hoe beter. Wat een fantastisch spel, helaas nog niet erg veel kunnen spelen (lvl20 nu) maar lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een spel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 28 februari 2022 09:57
    Het gebeurt niet heel vaak dat ik maar 1 spel tegelijk speel, meestal is het 2/3 tegelijk omdat een spel anders me snel kan vervelen. Dit spel is echter zo fijn dat ik de afgelopen week niets anders gespeeld heb. Dus meer van dit? Graag zelfs!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 28 februari 2022 12:34
    Kan niet wachten (al ben ik nog lang niet klaar met de base game). Beste open world game sinds The Witcher 3. Het verhaal, de graphics, de gameplay, allemaal ontzettend goed. Ben echt volop aan het genieten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 februari 2022 13:28
    @The_Stifmeister Eeehm die titel gaat toch echt naar Elden Ring, maar fijn dat je zo geniet van Horizon!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 28 februari 2022 14:13
    @Mmo-veteran das voor iedereen persoonlijk. Zullen veel mensen zijn die Elden ring te ontoegankelijk vinden en daarom er snel op uitgekeken zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 februari 2022 17:04
    @Roy36NL percies vind zelf zelda breath of the wild de beste open wereld game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 28 februari 2022 17:51
    @hulstpower zeker weten alleen niet de beste zelda game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 februari 2022 19:41
    @Roy36NL voor mij wel ;). Maar ik heb ocarina of time ook hoog staan hoor. Vind horizon trouwens ook geweldig nog niet heeo veel tijd in zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • robzzz22

    • 28 februari 2022 14:58
    @Mmo-veteran precies

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 februari 2022 14:25
    Dat is zeker waar maar hij brengt het zelf zeer stellig dat Horizon de beste open world game is sinds the Witcher 3, daar ga ik dan stellig tegenin. Overigens is dit mijn inziens sowieso een nonsense argument want Breath of the Wild was in alle opzichten al beter dan the witcher 3 betreft het zijn van een openworld game.
    Maar goed allemaal een mening en allemaal dus goed. Elden Ring is overigens een stuk toegankelijker dan voorgaande Souls games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 28 februari 2022 14:42
    @Mmo-veteran
    Wat een sneue reactie. Je snapt toch wel dat het slechts mijn mening betreft? Moet ik dat er expliciet bij vermelden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • robzzz22

    • 28 februari 2022 15:00
    @The_Stifmeister jij bent zielig, alleen je avatar zegt genoeg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 28 februari 2022 15:04
    @robzzz22
    Weer op de man spelen zonder inhoudelijk te worden. Je nieuwe specialiteit?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 28 februari 2022 15:32
    @The_Stifmeister Welkom in de wondere wereld van de fromsoft fanboy. Die zijn nog een graadje erger dan de console fanboys. Met die mensen kan je bijna nooit (uitzonderingen daargelaten) een discussie voeren heb ik al gemerkt. Dat soort mensen kan je het beste gewoon negeren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 28 februari 2022 16:04
    @Lavalera
    Klopt man, die gasten zijn inderdaad nog een gradatie erger. Met name die elitaire houding alsof het iets bijzonders is om dat soort games te spelen. Ik heb ze allemaal uitgespeeld en er is niks bijzonders of hardcore aan. Letterlijk miljoenen mensen hebben hetzelfde gedaan, niks knaps aan. Sterker nog, ik kan zo 15 games opnoemen die moeilijker zijn, maar ze blijven maar doen alsof het iets fenomenaals is wat ze hebben bereikt. Om doodmoe van te worden. Negeren is inderdaad het beste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 februari 2022 18:39
    @The_Stifmeister Dat is het ook, en als jij dat niet kan zien is dat jou gemis en tekortkoming.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 28 februari 2022 19:02
    @Mmo-veteran
    Hoe hoog heb jij het in je bol joh? Laat ik je uit de droom helpen; je bent niet bijzonder, je bent niet speciaal, je kan niets dat miljoenen en miljoenen anderen niet al gedaan hebben, je bent niet hardcore en je bent al zeker niet beter dan een andere gamer die de games niet heeft uitgespeeld. Wat je wel bent is een ontzettende loser die zijn eigenwaarde moet halen door te pronken met het uitspelen van een spelletje. Laat dat even op je inwerken, hoe leeg je bestaan moet zijn om daar gaaf over te doen op een Nederlandse game site.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 28 februari 2022 15:05
    @Mmo-veteran
    Lekker tegenstrijdig ben je, eerst iemand corrigeren dat hij zijn mening te stellig brengt, vervolgens zelf twee keer heel stellig verkondigen welke mmo het best was en is en dan afsluiten dat iedereen een eigen mening heeft en dat dat prima is. Geef dan alleen je eigen mening of zeg niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 februari 2022 17:17
    Ik vind het erg jammer dat jullie Elden Ring niet zo ervaren als dat ik dat doe.
    Wat een gemis moet dat zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 1 maart 2022 10:46
    @Mmo-veteran
    Dat heb ik niet gezegd, ik ben juist erg benieuwd naar Elden Ring.
    Ik heb meer dan 1000 uren in Dark souls deel 1 en 3 zitten (2 overgeslagen ivm mindere recensies) en vind de souls games een van de meest pure "echte" games. Maar Horizon, Witcher 3 en Zelda BOTW heb ik ook uitgespeeld en vind ik ook geweldig. Als ik klaar ben met Horizon forbidden west, begin ik met Elden Ring