Hoe wij gamen in 2006 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Wie vijf jaar geleden al games speelde heeft aardig wat veranderingen gezien. In die tijd was een Pentium 200 de snelste proce or en was er een bedrijf genaamd 3dfx dat 3D kaarten ging maken. Duke Nukem 3d en Warcraft waren toen hot. Dat was vijf jaar geleden, of old skool zoals de PCgamer het noemt. Maar in plaats van naar het verleden te kijken richt men nu de blik naar de toekomst. Hoe zullen wij gamen in 2006.

Om daar achter te komen bekeek de PCgamer verschillende aspecten van software tot hardware en interviewde men verschillende prominente ontwikkelaars.What a difference five years makes. Intel has just released its Pentium IV 1.5GHz chip. MMX is a distant memory. 3dfx stumbled and fell somewhere between the release of the Voodoo3 and Voodoo5, eventually selling its core busine to competitor NVIDIA. And, finally, any game that doesn't play on Windows gets to ed out the window. De toekomst...denk eens in hoe het over 5 jaar zal zijn, laat staan over 10 of 15. Het wordt steeds beter en realistischer. Wat we over 5 jaar mogen verwachten kan je hier lezen. Maar wat denken jullie zelf. De mogelijkheden lijken eindeloos als je ziet hoever we in 5 jaar gekomen zijn.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou