Hoe MODs te laden in Deus Ex | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Met de komst van nieuwe MODs voor Deus Ex blijkt dat het laden van deze uitbreidingen niet zo makkelijk is als bij andere Unreal (Tournament) gebaseerde games.

PlanetDeusEx schreef daarom een guide waarin beschreven staat waar je bepaalde files moet plaatsen en hoe je MODs kan laden in het spel.

Helaas bestaan er nog geen tooltjes voor dit vervelende werk, dus je zal het als Deus Ex speler nog even met dit document moeten stellen.Next, extract the contents of the archive (carefully now, careful!) to your Deus Ex directory. The author may have preserved the directory structure in the zip file, and if this is so, you can simple extract to the root Deus Ex directory, and all the files will be placed in the correct locations. If not, consult the readme file. If the readme file doesn't specify, here are the default locations (asterisk is a wildcard character indicating any character or series of characters, and [Deus Ex Directory] indicates the root installation directory of Deus Ex, normally "C:DeusEx"):

*.dx goes in [Deus Ex Directory]Maps

*.utx in [Deus Ex Directory]Textures

*.umx in [Deus Ex Directory]Music

*.u in [Deus Ex Directory]System De volledige guide is op PlanetDeusEx te vinden.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou