Nieuws
Hitman

Hitman 3 wordt volledig speelbaar met PlayStation VR

Game komt in januari 2021 uit

Geschreven door Michel Musters op
Hitman 3 wordt volledig speelbaar met PlayStation VR wanneer de game begin volgend jaar uitkomt.

Dat werd onthuld tijdens de State of Play vanavond. Spelers kunnen de gehele game in virtual reality ervaren met de PlayStation VR. Er werd tevens een nieuwe trailer getoond, die hieronder is te zien.

Hitman 3 werd in juni dit jaar aangekondigd en moet het laatste deel van de reboot-trilogie en Agent 47's 'meest persoonlijke deel' tot nu toe worden. Het spel draait net zoals de gehele franchise om het zo slim of creatief mogelijk omleggen van doelwitten met de kale huurmoordenaar.

Hitman 3 verschijnt in januari 2021 op PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox One, pc en Google Stadia.

Dit artikel delen:

Lees meer

Spelunky 2 verschijnt op 15 september Braid Anniversary Edition onthuld
9

Reacties op: Hitman 3 wordt volledig speelbaar met PlayStation VR

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    SuperDre

    • 6 augustus 2020 23:28
    Hoop dat de VR-modus ook naar de PC versie komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • pfipf0

    • 6 augustus 2020 23:38
    Overigens worden ook Hitman 1 & 2 speelbaar in VR. De complete trilogie dus. Yep, ik ben blij :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 augustus 2020 06:51
    heb niks met vr games omdat tot half life ze allemaal niet echte tripe a games waren in mijn ogen.
    Maar deze game ziet er dan wel heel dik uit in vr.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 7 augustus 2020 11:25
    @hulstpower
    Resident evil 7
    Wipe out omega collectie
    Zijn er nog wel meer hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 augustus 2020 12:53
    @Akira Resident evil even vergeten maar niet mijn game.
    Wipe out ook niet.
    Maar tot half life sprak mij gewoon weinig aan kwa vr games.
    Snap wel dat er echt meer games zijn die misschien wel echt triple a zijn maar ze doen het gewoon niet voor mij persoonlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 7 augustus 2020 11:24
    Wauw!! En opeens heb ik weer veel interesse in Hitman.
    Hitman altijd een leuke serie gevonden, maar ik was er al wel even klaar mee. Maar dit lijkt me echt weer tof!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Xeo4Delta

    • 7 augustus 2020 16:52
    @Akira precies dit!
    Holy Shit heb er zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 7 augustus 2020 19:18
    @Akira Damn, de laatste Hitman-game die ik uitgespeeld heb was deeltje 2 op de friggin' PS2…. Altijd wel een toffe serie gevonden maar grotendeels links laten liggen om wat voor reden dan ook. Oh ja, die episodische toestanden van een tijdje terug zijn daar ook deels debet aan geweest geloof ik.. Maar…. Door VR ga ik die drie delen straks sowieso aan gort spelen! Ik heb me onlangs ook goed vermaakt met Espire 1 op de PSVR, sluipen is door VR toch effe wat spannender, zo geweldig is Espire 1 namelijk niet, nogal middelmatig qua design en verhaal maar toch erg vermakelijk want VR.

    Goeie move om Hitman de VR behandeling te geven, nu al zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 7 augustus 2020 17:40
    VR is te ziek voor woorden ik vind het zelf echt heel intens.
    Wat de toekomst gaat brengen gaat alleen maar beter en beter worden, combineer een goede headset met super graphics en beeld je in een Alien of Halo game of Pubg in VR!