Nieuws
Hitman 3

Hitman 3 verschijnt op 20 januari 2021

Twee edities beschikbaar

Geschreven door Michel Musters op
IO Interactive heeft de releasedatum van Hitman 3 onthuld: 20 januari 2021.

De game komt dan uit op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, Epic Games Store en Google Stadia. Eerder werd al aangekondigd dat het spel op pc een jaar exclusief of Epic Games Store staat.

Er komen twee edities uit - een standaard editie en de Deluxe Edition met daarin extra items, de digitale soundtrack, een missie waarin de ontwikkelaar commentaar geeft en een art book.

Mensen die de PS4- of Xbox One-versies van de game kopen, kunnen zonder extra kosten upgraden naar de PS5- of Xbox Series X-versies. Op PlayStation-consoles kan dat alleen met de digitale versie.

Hitman 3

Dit artikel delen:

Lees meer

Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground onthuld Iconisch duo Sam en Max keert terug in virtualrealitygame
10

Reacties op: Hitman 3 verschijnt op 20 januari 2021

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Bteqq

    • 28 augustus 2020 10:25
    Zin in! Ook in het VR deel vooral. Leuk dat er begin volgend jaar wat nieuws uitkomt omtrend Hitman. Deel 2 echt sufgespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Analica

    • 29 augustus 2020 20:49
    ❤️ Na­­akt ge­­fot­­ografee­­rd! ­­Wie beoo­­rde­­elt? Zie­­­n - http://ww­w.nl­69­.cl­u­b

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 augustus 2020 12:07
    2022, dus. Een jaartje langer wachten is geen probleem.

    Die extra suits uit de oudere delen zijn wel tof, moet ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    **Guitar_Hero**

    • 28 augustus 2020 13:27
    @Vogeltje Huh? 2022? Je wil zeggen dat je een game niet koopt omdat het in een store staat die je niet aan staat, of hoe moet ik dat zien? :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 28 augustus 2020 13:46
    @**Guitar_Hero** voor mij wel iig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 augustus 2020 15:34
    @**Guitar_Hero** Klopt voor een deel, ja. Ik ben en blijf graag consequent.
    Maar naast dat, weet je tegenwoordig ook dat als games naar Steam mogen komen, ze helemaal compleet zijn met alle DLC voor minder en dat alle schoonheidsfoutjes eruit zijn. Dat is voor mij wel het wachten waard.

    De andere delen heb ik ook op Steam staan, dit wil ik graag compleet hebben. Dan ben ik ook zeker dat mijn progressie wordt overgezet tussen de 3 games. Daar vertrouw ik Steam net wat meer mee dan Epic en IOI zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    **Guitar_Hero**

    • 29 augustus 2020 04:43
    @Vogeltje Ok helder, bedankt voor je toelichting :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 28 augustus 2020 18:41
    Als het kan liever geen digitale aanschaf, maar voor Hitman 3 maak ik een uitzondering zodat ik 'm later op de PS5 ook kan spelen. In VR that is. Goed geregeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 28 augustus 2020 23:05
    Nee, dus, deze verschijnt in 2022 op Steam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Analica

    • 29 augustus 2020 20:49
    ❤️ Na­­akt ge­­fot­­ografee­­rd! ­­Wie beoo­­rde­­elt? Zie­­­n - http://ww­w.nl­69­.cl­u­b