Nieuws
State of Play

Hier bekijk je vanaf 23:00 uur de PlayStation State of Play

Avondje spelletjes kijken

Geschreven door Cody Dakota op
Sony zendt vanavond om 23:00 uur een nieuwe State of Play uit en die kan je hier bekijken!

De presentatie duurt grofweg twintig minuten en is vanaf 23:00 uur te bekijken op YouTube en Twitch.

De uitgever belooft 'in het oog springende updates' voor PlayStation 5- en PlayStation 4-games, alsmede nieuwe onthullingen. De presentatie richt zich met name op Japanse ontwikkelaars, al zegt Sony dat haar eigen studio's ook aankondigingen doen. Verder worden games en hardware voor de PlayStation VR 2 niet getoond.

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation zet verkoop van games in Rusland stop RTX 3090 Ti verschijnt op 29 maart
43

Reacties op: Hier bekijk je vanaf 23:00 uur de PlayStation State of Play

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 9 maart 2022 17:22
    Ik kijk het wel terug gelezen dat Sly Cooper later pas wordt aangekondigd. Verder verwacht ik helemaal niets van deze State of play

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CodyDakota

    • 9 maart 2022 17:24
    @Snoop213 Haha, ik kom ook echt alleen voor Sly tbh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 9 maart 2022 17:46
    @Snoop213
    Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een van oorsprong Amerikaanse franchise nu zal worden gemaakt door een Japanse studio… maar er zijn gekkere dingen gebeurd in de industrie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 9 maart 2022 18:56
    @Ardyn Nee de game wordt in Q2 of Q3 aangekondigd hoorde ik. Dus even wachten nog

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 maart 2022 17:31
    Ik ga sowieso kijken op de laatste SoP na is het altijd erg interessant. En aangezien deze Japan focust is kan dit wel eens 100% goed gaan worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 9 maart 2022 19:03
    @coola 100%? Nou dat lijkt mij sterk. Want dan zouden God of war Ragnarok een releasedatum moeten krijgen. Harry Potter howards legacy er moeten zijn. Sly Cooper er moeten zijn. Last of us remake. En ik verwacht geen enkele van bovenstaande dus 100% is jouw mening door een Sony bril bekeken. Want Sony Showcases zijn erg goed. De state of play presentaties zijn naar mening wat ik gisteren al zei erg matig. Maar Kritisch kijken naar Sony en ook vandaag weer AC is jou opnieuw vreemd . Maar goed ik hoop dat ik er naast zit en dat jij gelijk hebt. Maar gezien de laatste state of play presentatie vrees ik het ergste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 maart 2022 19:13
    @Snoop213

    Ik spreek daarom ook vanuit mij zelf en niet voor een ander. GoW is geweldige game serie maar ik word blijer van Final Fantasy, dragon Quest en andere Japanse games dan GoW. DQ XI en GoW komen beide uit 2018 1 keer raden welke game er bij op nummer 1 stond dat jaar spoiler niet GoW maar wel DQ XI

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 9 maart 2022 19:59
    @coola Dat kan. Maar in het algemeen is bekend dat jij kritiek op AC en ook Sony niet kent. Dat geeft ook niet. Want je bent nou eenmaal groot fan van bepaalde bedrijven games, en personen uit de game industrie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 maart 2022 19:51
    @Snoop213 Nou nou, er zijn weinig mensen kritischer op Coola dan ik, maar hier ben ik t met m eens. De hoofdreden dat ik een playstation heb is t aanbod aan japanse games. En als daar deze state of play over gaat dan verwacht ik ook dat ie goed wordt.
    Nou ga je hem bekritiseren omdat ie op ander nieuws wacht dan jij.
    Hij loopt nu geen games de hemel in te prijzen he, hij zegt alleen dat ie goed nieuws verwacht. En dat ie dat vooral voor zichzelf bedoeld hoeft ie er toch niet specifiek bij te zeggen toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 9 maart 2022 19:57
    @Messtranor Klopt hij verwacht een perfecte state of Play maat wie Coola een beetje volgt is kritiek op Sony en hem AC vreemd. Maar ik vind dat Sony zich vooral moet focussen op hun blockbusters. Nintendo begeeft zich al teveel op het Japanse RPG pad. Dus zie liever dat Sony daar vandaan blijft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 maart 2022 20:45
    @Snoop213 Oh je hoeft mij niet te vertellen wie coola is en wat hij doet, haha.

    Maar ik vind dat ie in dit geval wel gelijk heeft. Het hangt natuurlijk enorm af van wat je verwacht. Maar zoals ik al zei, de japanse markt is waarom ik een playstation heb. Dus ik verwacht ook veel van deze state of play

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 9 maart 2022 23:26
    @Messtranor Nou ik heb hem gekeken. Trek to yomi was erg vet alleen die speel ik gratis via gamepass. Het nieuwe ip van Capcom zag er in mijn ogen niet heel best uit. Die nieuwe games van Square enix waren ook niet echt bijzonder.. Forspoken leuk, en Trek to Yomi. Voor de rest toch weer een overbodige State of play. Zou Sony toch dringend willen adviseren de algemene State of play in de ban te doen. En gewoon 2 of 3 goede showcases te houden. En de State of play te gebruiken voor een game specifiek.

    Verder als Coola dit een 10 geeft dan weten we genoeg.

    Volgende keer gewoon een big showcase

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • xRAGEBANE-XSX

    • 10 maart 2022 00:59
    @Snoop213 Eens, sws de laatste tijd niet veel bijzonders meer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 10 maart 2022 08:00
    @Snoop213 h8j viel mij ook tegen inderdaad. T tofste was de turtles collection.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 10 maart 2022 08:13
    @Messtranor Ja al zag ik liever de nieuwe met releasedatum

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 9 maart 2022 17:33
    Als YongYea een reactiestream doet, dan kijk ik die meestal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 9 maart 2022 17:48
    Ik hoop vooral op (een van) deze titels:
    - Resident Evil 4 Remake
    - Final Fantasy XVI (Onwaarschijnlijk… maar ach)
    - Dragon Quest XII of Dragon Quest III Remake
    - Final Fantasy IX Remake (Aangezien deze waarschijnlijk toch niet in-house wordt gemaakt)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 9 maart 2022 21:44
    @Ardyn

    Ik hoop op:
    Metal Gear Solid 6
    Syphon filter 1/2 remake of gewoon weer zo'n game.
    G-Police.
    Grand Theft Auto 1 remake
    Duke Nukem
    Final fantasy remakes
    Etc etc

    Krijgen we die games? Nee haha.

    "Start snel zijn ps1" maar weer eens op. Ik mis de oude games steeds meer haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 9 maart 2022 21:54
    Ben wel benieuwd en zal zeker even kijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 maart 2022 00:22
    Nou dat viel vies tegen, vond alleen Trek to Yomi interessant.