Nieuws
Kojima Productions

Hideo Kojima onthult op volgend event hoofdrolspeler van nieuw project

Fans speculeren dat het om Margaret Qualley of Elle Fanning gaat

Geschreven door Michel Musters op
Hideo Kojima is van plan om op een aankomend evenement de actrice die de hoofdrol in zijn volgende project speelt te onthullen.

Tijdens Tokyo Game Show vorige maand toonde Kojima Productions een mysterieuze poster van een silhouette van een vrouw met de vraag "Wie ben ik?". De poster werd niet alleen op internet vertoond, maar ook in een korte vr-demo. Sindsdien speculeren fans over de actrice op de poster - sommigen mensen dat het om Margaret Qualley gaat, maar anderen vermoeden dat het Elle Fanning is.

Hoe dan ook heeft Kojima vandaag op social media laten weten dat hij tijdens een aankomend evenement de identiteit van de actrice onthult. Om welk evenement het gaat heeft hij niet bekendgemaakt. Het eerstvolgende grote game-evenement is in ieder geval The Game Awards in december - mogelijk wordt het project daar onthuld.

Verder zijn er nog geen details bekend - het is niet eens duidelijk of het om een game gaat of een ander product. Wel is al geruime tijd bekend dat Hideo Kojima een game maakt die draait op de cloudtechnologie van Microsoft. Ook gaan er al geruime tijd geruchten over horrorgame genaamd Overdose, waarin Margaret Qualley de hoofdrol zou spelen. Tot slot wijzen diverse hints er op dat er mogelijk een vervolg op Death Stranding in de maak is. Een mogelijke codenaam voor dit vervolg lekte onlangs uit via een intern Sony-document.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Sledgehammer maakt vervolg op Call of Duty: Advanced Warfare' Eerste patch voor Fifa 23 uitgebracht
27

Reacties op: Hideo Kojima onthult op volgend event hoofdrolspeler van nieuw project

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 5 oktober 2022 15:19
    Heerlijk hoe deze meesterlijke genie zijn games teased.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 16:27
    @coola

    Jij bent fan van hem zo te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 16:27
    Ik ben benieuwd! Het is altijd hit of miss voor mij!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • HansK

    • 5 oktober 2022 16:30
    100% Elle Fanning, dat zijn haar oren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 5 oktober 2022 16:59
    Hopelijk wordt het dit keer een game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 5 oktober 2022 17:11
    @revanius

    Wat van Hideo was er dan geen Game ? Want Death stranding is een game met diepe lagen gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 5 oktober 2022 17:46
    @coola Ja echt heel diep! Vooral al die cut scenes, met een die zelfs 31 minuten duurt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 5 oktober 2022 18:02
    @Mmo-veteran

    Niks mis met lange cutscenes. En feit blijft dat de gameplay van Death stranding diep is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 5 oktober 2022 18:03
    @coola Ja dat kan en mag je vinden, ik denk daar anders over en dat is ok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 5 oktober 2022 18:55
    @coola dat is een mening, geen feit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 6 oktober 2022 08:19
    @coola

    Er zitten altijd heel veel cutscenes in zijn games en daarom vind ik het hit of miss! De games voelen soms een beetje aan als films!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 6 oktober 2022 10:04
    @Iconic

    Ik vind dat juist het mooie aan zijn games. Hij heeft de near perfect grens van games en films gevonden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 6 oktober 2022 11:06
    @coola

    Dat mag jij vinden. Ik speel spellen om te spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 5 oktober 2022 17:35
    Waarom altijd zo de nadruk op bekende Hollywood koppen die in zijn game mogen fungeren. In plaats dat we het hebben over de baanbrekende gameplay die deze game gaat brengen hebben we het over welke bekende kop in deze game gaat verschijnen. Kan mij echt niks boeien welke bekende kop, digitaal nagemaakt is voor een game, kost alleen maar onnodig budget en het leid af van waar het bij games over hoort te gaan. Hideo moet lekker films gaan maken, hij geilt mij net iets teveel op Hollywood.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 5 oktober 2022 22:21
    Zusje van Dakota Fanning (Elle) zou wel vet zijn. Die 2 weten hoe ze moeten acteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 6 oktober 2022 07:18
    Apart dat jullie alle reacties weghalen, zonder enige uitleg ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 6 oktober 2022 07:37
    @Mmo-veteran ik kijk daar niet meer van op man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 6 oktober 2022 07:48
    @Mmo-veteran
    Ik snap wel dat er een aantal reacties zijn verwijderd, maar meldt dat dan even inderdaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 6 oktober 2022 07:51
    @The_Stifmeister Welke reactie die verwijderd is snap je? De reactie waarin ik zeg dat ik als homo het vervelend vind dat Coola zegt dat homo zijn niet normaal is? En dat zijn reactie daarop is dat het hem geen moer kan schelen hoe ik mij voel over iets.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 6 oktober 2022 08:06
    @Mmo-veteran
    Die onder andere want het voegt weinig toe aan het onderwerp (al heb je natuurlijk gewoon gelijk). Mijn opmerking richting Snoop123 (en zijn reactie die ik helaas niet meer gezien heb) zal wel verwijderd zijn want dat was ook alleen maar geruzie.

    Het is al jaren duidelijk dat Coola door de crew de hand boven het hoofd wordt gehouden. Die jongen mag van alles zeggen waar anderen al lang een waarschuwing voor zouden hebben gehad.