Nieuws
Borderlands 3

'Het kost minstens 30 uur om Borderlands 3 uit te spelen'

Alleen voor mensen die zich op het verhaal richten

Geschreven door Michel Musters op
Het zou spelers minstens dertig uur kosten om Borderlands 3 uit te spelen, claimt ontwikkelaar Gearbox Software.

Dat laat creative director Paul Sage weten in een interview met PC Gamer. Hij meldt daarbij dat de dertig uur gebaseerd is op spelers die in "een rechte lijn" het hoofdverhaal uitspelen. Daarmee lijkt hij te suggereren dat het spel voor mensen die alles willen ontdekken voor langer duurt.

Borderlands 3 komt op 13 september uit op PlayStation 4, Xbox One en pc via de Epic Games Store. Deze week mocht Gamer.nl het spel zelf spelen. Lees hier onze uitgebreide eerste indruk.

Dit artikel delen:

Lees meer

F1 2019 wil de grootste van de snelsten worden Bloodstained: Ritual of the Night komt volgende maand uit
8

Reacties op: 'Het kost minstens 30 uur om Borderlands 3 uit te spelen'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • FishSt1ck

    • 3 mei 2019 10:07
    Lengte van de game zegt niet zo veel, is het ook daadwerkelijk leuk om te spelen en blijft dat zo voor 30 uur. Heb op zich wel weer zin in een Borderlands game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 3 mei 2019 12:59
    Word voor mij een dikke skip. Als de ceo van het bedrijf al niet eens weet wat microtransactions zijn en vervolgens ontkennen dat die erin zitten dan moet je oppassen.

    Vond bordelands 2 ook niks. Zonde van het geld wat ik daarvoor betaald heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 3 mei 2019 16:35
    @Shinjite Ja moet je doen. Ik wacht eerst even tot ik zie wat de game daadwerkelijk doet voordat ik beslissingen ga nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 3 mei 2019 19:28
    @Shinjite


    Ik ben het juist roerend eens met wat Randy Pitchford zegt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 4 mei 2019 09:34
    @coola dus jij vind het normaal om mensen op te lichten. Want dat is wat hier gebeurd. "No microtransactions" vervolgens blijken er toch microtransactions in te zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 4 mei 2019 20:22
    @coola In welk opzicht? Dat Pitchford zegt dat het een storm in een glas water is? Er is een opname waarin hij letterlijk zegt dat er geen microtransactions zullen zitten in Borderlands 3. Nu blijken ze er wel degelijk in te zitten, weliswaar cosmetische zaken maar het blijven microtransactions.

    Dus zijn er twee mogelijkheden:
    1. Randy Pitchford heeft geen idee wat er qua content in de games zit van de company waar hij zelf CEO/President van is. Dit vind ik lastig te geloven.

    2. Hij stond te liegen toen hij beweerde dat de game microtransactions-vrij zou blijven en probeert zich nu te verdedigen in een strijd met woordspelletjes.

    Ik zet mijn geld in op optie 2. Vorige zaken waar hij bij betrokken was lieten al zien dat Pitchford het niet al te nauw neemt met de waarheid, getuige het Colonial Marines drama.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 3 mei 2019 19:41
    @Shinjite mja, ik vind het spel ansich leuk, maar het spel heeft niet echt een werkelijke progressie, het blijft in grote lijnen alsmaar hetzelfde maar dan met een heleboel extra wapens en wat verbeteringen in je skilltree.
    Geen werkelijke voortgang.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ronnie-T

    • 7 mei 2019 10:52
    @Shinjite ๐Ÿ˜‚ jij hebt er verstand wel dat hoor ik welโ€ฆ