Het adventure genre komt terug met Atma | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Adventures zijn tegenwoordig zeldzaam, maar toch komt er af en toe nog wel eens ééntje uit. Helaas verkopen de meeste adventures alleen niet erg goed, op de Myst en Monkey Island serie na dan. Toch wil 'Vinayak Computer Entertainment' een gokje wagen met 'Atma'. Ze hebben dit dan ook gelijk goed aangepakt door een licentie op de Unreal Warfare engine aan te schaffen.

Het spel zal een oud-Indische sfeer krijgen waarin elementen als Karma en meditatie een grote rol zullen spelen. Het hele verhaal klinkt dan ook als één groot mysterieus geheel.HomeLAN - How does the player progre in Atma?

Shawn Maynard - The player will solve the puzzles and obstacles (tricks, traps and other distractions and deceptions that are either comically or maliciously invoked by the ignorant demons to keep you from achieving your goal). Each level allows you to opportunity to regain your lost powers and wisdom, and through your "enlightened" actions overcome the full range of the forces of ignorance.

HomeLAN - What sort of characters will the player encounter inthe gameShawn Maynard - Gods, demons, wild animals, exotic mythical creatures, nature spirits, and most importantly a new you.

Men verwacht in januari al de beta fase te bereiken. Maar er moet nog wel een uitgever gevonden worden.

Voor het hele informatieve interview volg je deze link.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou