Nieuws
The Witcher

Henry Cavill toont gevechtsscène uit The Witcher bij Jimmy Kimmel

Met een mysterieuze compagnon

Geschreven door Cody van den Bogert op
Henry Cavill, de acteur die Geralt vertolkt in de The Witcher-serie, bracht onlangs een bezoekje aan talkshowhost Jimmy Kimmel en heeft hier een nieuwe gevechtsscène van de aankomende Netflix-serie getoond.

The Witcher-serie wordt kort besproken in de show en aan het eind wordt een gevechtsscène getoond. In de video zien we Geralt afrekenen met verschillende vijanden in klassieke The Witcher-stijl.

Verder bespreekt Cavill de langverwachte serie en vertelt hij over zijn eigen beleving als vertolker van Geralt. Zo vertelt hij dat hij voorheen veel gewerkt heeft met stuntmannen, maar doet hij nu het leeuwendeel van zijn stunts zelf omdat hij hier een beetje mee werd geplaagd. Daarnaast geeft de acteur aan dat hij de stemacteur van Geralt in de games bewondert en veel inspiratie uit zijn werk heeft gehaald.

"Ik heb de spellen gespeeld. Toen The Witcher 3 vijf jaar geleden werd uitgebracht heb ik hem doodgespeeld. Daarna ben ik in aanraking gekomen met de boeken en heb ik ze allemaal gelezen. Al snel merkte ik dat ik echt iets heb gemist. Ik ben al sinds ik klein was gek op het fantasy-genre, zelfs toen ik nog niet kon lezen, daarom las mijn vader het voor.", vertelt Cavill.

Onlangs werd de serie al bevestigd voor een tweede seizoen, ondanks dat het eerste seizoen nog niet is verschenen. Goed nieuws voor showrunner Lauren Hissrich, zij vertelde vorige maand namelijk nog dat er al genoeg verhaallijnen klaarliggen voor zeven seizoenen.

De serie rondom The Witcher is gebaseerd op de gelijknamige boeken van Poolse afkomst. De serie werd in 2017 aangekondigd door Netflix. Het eerste seizoen bevat acht afleveringen van een uur per stuk en verschijnt 20 december in Nederland.

Dit artikel delen:

Lees meer

Rune 2-ontwikkelaar verbreekt contract en wordt aangeklaagd 'Microsoft werkt toch aan goedkopere versie van Xbox Scarlett'
15

Reacties op: Henry Cavill toont gevechtsscène uit The Witcher bij Jimmy Kimmel

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    woutzorz

    • 5 december 2019 11:39
    "toen las me vader het voor."

    Me vader? Serieus Gamer?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CodyvandenBogert

    • 5 december 2019 11:46
    @woutzorz wow.. excuses. Error much.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 5 december 2019 13:33
    @CodyvandenBogert shit happens dont worry xD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    3djester

    • 5 december 2019 11:46
    @woutzorz Dat hele stukje is door de Google translate gegaan en daarna niet meer nagekeken… klopt niets van xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wildstorm

    • 5 december 2019 11:57
    Mijn 8 jarige schrijft nog betere teksten…..Wat 3djester al aangeeft, lijkt dit door Google translate te zijn gegaan. Wel een beetje amateuristisch hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 5 december 2019 12:16
    Hebben jullie nou over de onbekende compagnon die niet eerder in de trailer is voorgekomen?
    Bedoelen jullie *VERWIJDERD IVM SPOILER*? Die overduidelijk in trailer te zien was. De human-hedgehog hybrid

    Edit: Heb mijn reactie lichtelijk aangepast want dat het eerder genoemde is, dat is een aardige spoiler :$.
    Wellicht handig om hem Duny te noemen zoals we hem in het begin waarschijnlijk gaan leren kennen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CodyvandenBogert

    • 5 december 2019 13:39
    @AGxKiiNG Passen we aan. Thanks voor de dubbele tip.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MonsterCrab

    • 5 december 2019 12:36
    Dit klinkt misschien als een flauwe smoes, maar we hebben oprecht een technische probleempje gehad waardoor wijzigingen aan de tekst niet zijn doorgevoerd in de versie die op de site is verschenen. Inmiddels is dit artikel aangepast met verbeteringen toevoegingen. Excuses voor de slordigheid en bedankt voor de waakzaamheid!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 6 december 2019 14:49
    *technisch probleempje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 5 december 2019 17:36
    Goed om te zien dat geralt vecht in de juiste stijl met veel pirouettes. Zo wordt dat ook beschreven in de boeken en ook in de games hadden ze dat goed verwerkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 6 december 2019 11:14
    Stelletje grammar nazis hier zeg, vreselijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 december 2019 11:58
    @Mmo-veteran Je mag van een journalist toch wel verwachten dat hij de Nederlandse taal machtig is?
    In comments vind ik het wat anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 6 december 2019 12:04
    @fonsrutte Ja oke, je hebt wel een punt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 6 december 2019 14:50
    *nazi’s

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 6 december 2019 15:19
    Haha ik wist dat iemand dit zou gaan verbeteren :p