Halo 2, Grand Theft Auto: San Andreas, de Nintendo DS en niet te vergeten Half-Life 2. Allround gamers krijgen het dit najaar drukker dan ooit, althans, als ze over voldoende centjes beschikken, want alle blockbusters krijg je nog steeds niet gratis bij een pak suiker. Sommige analisten vragen zich dan ook af of de belangrijkste doelgroep, mannen tussen de 18 en 34 jaar, wel genoeg geld hebben om elke coole nieuwe game te kopen. En het draait niet alleen om de centjes, want gamers moeten ook de tijd hebben om de spelletjes die ze kopen te kunnen spelen. Dit najaar zullen er dan ook keuzes gemaakt moeten worden..."There's so much really great stuff coming out, and there's only so much money people can spend for games, said Schelley Olhava, an analyst for research company IDC.

"There's only so much money you can spend and so much time to play all these things," agreed David Cole, president of research company DFC Intelligence. "That's always a limiting factor. Games are big-ticket items, so people have to make choices." Als je een relatie met een vrouw (afbeelding links) aangaat, kun je de kosten van een spel delen