Nieuws
The last of us

HBO onthult eerste foto The Last of Us-serie

Joel en Ellie in beeld

Geschreven door Jacco Peek op
HBO heeft de eerste foto van The Last of Us onthuld ter ere van The Last of Us Day.

Op de foto zijn hoofdrolspelers Pedro Pascal (Joel) en Bella Ramsey (Ellie) in een groot open veld met een neergestort vliegtuig te zien. Hoewel de scène niet afkomstig is uit de eerste game, volgt de serie het oorspronkelijke verhaal van The last of Us. Eerder gaf producer Neil Druckmann aan dat de serie deels van de game afwijkt.

Naast Pascal en Ramsey spelen ook Gabriel Luna (Tommy) en Nico Parker (Sarah) in de serie. Ook keert Merle Dandridge terug als Marlene.

Recent werd de opname van de eerste aflevering afgerond. De serie bestaat uit tien afleveringen, waarvan Neil Druckmann er één regisseert. Chernobyl-maker Craig Mazin heeft daarnaast het script geschreven.

Dit artikel delen:

Lees meer

Spider-Man krijgt eigen verhaal en tussenfilmpjes in Marvel's Avengers The Last of Us-multiplayer wordt getoond 'wanneer het af is'
15

Reacties op: HBO onthult eerste foto The Last of Us-serie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 27 september 2021 11:26
    ziet er goed uit, moet nog steeds wel wennen aan het ideaa dat pedro joel speelt, Pedro goeie acteur maar ze accent vind ik niet bij joel passen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vaiio

    • 27 september 2021 20:31
    @hulstpower Pedro kan accentloos Engels spreken. Zie the Mandalorian of z'n rol in Triple Frontier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 september 2021 20:46
    @Vaiio laat ik het dam zo zeggen zijn stem vind ik niet perse dan bij Joel passen. Maar goeie acteur hoor. Komt denk ik dat Sony zulke goeie acteurs neemt dat je soms echt aan die mensen vast houd kwa stem en zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 27 september 2021 11:29
    HBO staat garant voor kwaliteit. Ben erg benieuwd en kan niet wachten. Series worden steeds beter en beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    tmvde

    • 27 september 2021 11:33
    Dacht eerst echt naar een screenshot van de game te kijken, maar herkende de omgeving niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 27 september 2021 11:49
    @tmvde ja dat had ik dus ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 27 september 2021 11:52
    Lijkt een directe kopie van de games te gaan worden. Niks mis mee, erg benieuwd naar. Heel erg zin in Pascal als Joel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 27 september 2021 12:31
    Denk dat de meesten de TLoU "Ellie's Revenge" fanfilm op YouTube vast wel gezien hebben(mag niet meer linken van Gamer.nl), ik blijf het bizar vinden hoeveel het meisje dat de iets oudere, TloU2-Ellie zeg maar speelt, als twee druppels water op het gamepersonage lijkt. Erg vet gedaan zo zonder groot budget. Zou me niks verbazen als de gelijkenissen in dit filmpje treffender zijn dan in de serie die eraan zit te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 september 2021 12:52
    @clandestine666 Vind pascal heel erg op joel lijken van achteren, maar ramsey vind ik hier van niet lijkt meer op haar vriendin van part 2

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 27 september 2021 13:43
    @hulstpower Jup, Dina-haar. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 27 september 2021 15:07
    @clandestine666 Waarom mag je niet meer linken eigenlijk?
    Dat was toch juist het leuke aan internet? : hyperlinks. (ik bemerk steeds meer dingen die op vermindering van vrijheid en keuze op gevestigde web sites (laatst is er ook een post van mij op Filmtotaal gedelete omdat ik opmerkte dat er 2 soorten clickbait op die site zijn tegenwoordig en dat dat te veel op de telegraaf begon te lijken daardoor qua nivo)…weten de sites niet dat ze bestaan dankzij de bezoekers? waarom zou je hun hyperlink vrijheid beperken en meningen dan censureren?)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 27 september 2021 15:59
    @kr1z ik denk nu dat het vooral niet kan door de sterke spamfilter om de krolse katten van het forum te houden :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 27 september 2021 16:07
    @Jorn6810 ok, dat is iig dan voor een goed doel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 27 september 2021 15:06
    Tja je kan je uiteraard afvragen in hoeverre de gelijkenis tussen game personages en serie personages belangrijk is. Als ze goede acteurs casten, en het script is top en de production values en regie zijn dat ook, is gelijkenis wel de minste van onze zorgen zou ik zeggen. je zou het zelfs als een pluspunt kunnen zien dat Pedro niet op Joel lijkt. Dan heeft deze HBO serie meer kans om zijn eigen pad te bewandelen ipv dat de serie ons steeds aan de games doet denken. Een beetje zoals bekend geraakte dat Starbuck een vrouw ging zijn in de BG reboot, of zoals de wereld in 2006 zo maar een blonde James Bond kreeg te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 27 september 2021 21:01
    De kwaliteit van de foto maakt het zo blokkerig dat ik in eerste instantie dat dat het een PS4 game is.