Hazzard County zonder laadtijden in Dukes of Hazzard | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De eerste Dukes of Hazzard game, die een paar jaar geleden op de markt verscheen, was een afgang van jewelste. Het spel was saai, lelijk en onafgewerkt. Niemand verwachtte dat er ooit nog een game zou gaan komen die deze kla ieke tv-serie wel recht aan zou doen, maar Ubisoft heeft de moed nog niet opgegeven en doet met The Dukes of Hazzard: Return of the General Lee in september opnieuw een poging.

Men heeft Ratbag, een ontwikkelaar met veel ervaring in het racegenre, aangesteld om het spel te ontwikkelen. Ratbag was eerder verantwoordelijk voor een aantal Dirt Track racingames en de kla ieker Powerslide. In Return of the General Lee zal je in Hazzard County, de rustige plattelandomgeving waar The Dukes orde op zaken stellen, allerlei mi ies tot een goed einde brengen:HomeLAN - What will the driving mi ions be like in the game?Charles Harribey - Since the entire game is spent behind the wheel, Ratbag made sure that there are a variety of things to do. There is oval track racing, point-to-point racing, scavenger hunts, tailing, being tailed, sneaking, chasing, being chased, and of course big jumps. All of this occurs, on highways, dirt roads, gra roads, no roads. You might be being chased by police, on the highway, veer off a shortcut through the woods, jump a bridge and break a fence to cut acro a farm just to him. The variety of driving mi ions and driving environments keeps everything fresh.Hazzard County is bij sommige mi ies vrij toegankelijk en je zal tijdens je race door het landschap niet één keer een laadscherm tegen komen. Zo kun je vanaf Hazzard Town, over de heuvels, door de bo en en langs het huis van The Dukes, naar de kolenmijn aan de andere kant van het gebied rijden. Kenners kunnen zich het vast wel voor de geest halen. In tegenstelling tot De Doeks of Ha elt zullen The Dukes zich trouwens niet aan de snelheid houden en regelmatig bruggen en andere obstakels als 'ramp' gebruiken. Lees het hele interview dat HomeLanFed met de producer van het spel had, hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou