Niet Hannibal in de bioscopen weet Hannibal menigeen de stuipen op het lijf te jagen, binnenkort zal ook de PC versie van deze kanibaal voor de nodige schrikmomenten te gaan zorgen. Tenminste, dat is het doel van ontwikkelaar Arxel Tribe die momenteel aan een Hannibal spel werkt die gebruik zal gaan maken van de Jupiter Lithtech engine. Men heeft gekozen om een nieuw Hannibal verhaal voor het spel te gebruiken en het spel dus niet rechtstreeks op de film te baseren. HomeLan interviewde Arxel Tribe en vroeg onder andere naar de aanpassingen die men aan de engine heeft gemaakt:HomeLAN - What modifications have you made to the engine for Hannibal?

Arxel Tribe - Most radical modification of the Jupiter engine was our new interface where we included our renderer that bypassed the Jupiter rendering part, this new renderer was used to render our fonts, 2D graphics (used for the users graphical interface) and some 3D objects. Of course among other modifications we're fixing bugs in the engine. Our interface, which we included, also enabled us to access some data in the core of the Jupiter engine. Also we changed the sound code and some of the dynamic lightning code. Verder gaat men in het interview in op de keuze van het thema, hoe mensen er tegenover staan en op het verhaal. Ook weet men een release-date te vertellen: Q2 2003. Nog even geduld dus. Lees het hele interview hier.