Halo is officieel FPS geworden | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Als je het over spoilers hebt...de bovenstaande titel lijkt het me al duidelijk zeggen. Dankzij de Xbox controller heeft Bungie toch besloten om Halo als FPS-game op de markt te zetten.

Het geklaag over TombRaider-achtige taferelen kan dus stoppen want enkel bij het rijden in voertuigen zal de view van eerste naar derde persoonsperspectief veranderen.

Bovenstaand nieuws is officieel door Microsoft bevestigd en werd ook al enigzins bevestigd in de volgende vraag die aan Jason Jones (Bungie) werd gesteld:GSUK: The control system was obviously a concern, an FPS which uses a gamepad could seem totally alien to hardcore FPS PC fans?

JJ: You know, we really thought that was going to suck. Of all the reasons people gave in the beginning apart from Microsoft being the evil empire, etc., that was the number two reason, you know? "We're never going to be able to make it work, the controller will kill everything." I think we've gone a long way towards making it something that can really happen. We've got a bunch more user testing to go through and it was interesting to watch people play today. But I think we've already got a system that is totally functional for people that are pretty good at FPS and we just need to go all the way down to the total beginners. Personally I love the controller, I think it's great, it fits in my hand great, I love those two triggers, they feel so good, I really like it.Het lijkt me zelf ook een aardig idee wanneer er gewi eld kan worden tu en fps en 3rdperson. Maar uitgaande van de bevestiging lijkt me dat onwaarschijnlijk.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou