Nieuws
Halo Infinite

Halo Infinite wint Player's Voice-categorie van The Game Awards

Xbox- en pc-game heeft de meeste stemmen van gamers ontvangen

Geschreven door Michel Musters op
Halo Infinite heeft de Player's Voice-categorie van The Game Awards gewonnen dit jaar.

De afgelopen tijd konden gamers stemmen op hun favoriete game van het jaar. De stemmen zijn inmiddels gesloten en vandaag is aangekondigd dat Halo Infinite heeft gewonnen.

Op de tweede plek staat Metroid Dread, gevolgd door It Takes Two, Resident Evil Village en Forza Horizon 5.

The Game Awards worden vannacht live uitgezonden en zijn ook op Gamer.nl te zien. De show begint om 02:00 uur Nederlandse tijd. Naar verwachting worden veertig tot vijftig aankomende games getoond.

Halo Infinite ontving een 9 op Gamer.nl: "Halo Infinite brengt de reeks terug naar waar het twintig jaar geleden begon. Terug naar de eenzame supersoldaat, een praatgrage AI-compagnon en schietpartijen die geheid uitmonden in een heerlijke chaos van kleurrijke explosies en gillende aliens. Terug naar een verrassend soepel spelende multiplayer, waar dankzij diezelfde chaos geen twee potjes hetzelfde zijn. Terug naar een game die we oneindig lang willen blijven spelen."

Dit artikel delen:

Lees meer

Bugs teisteren Call of Duty: Warzone sinds Pacific-update Systeemeisen van pc-versie God of War bekendgemaakt
19

Reacties op: Halo Infinite wint Player's Voice-categorie van The Game Awards

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ali3n8tor

    • 9 december 2021 10:54
    Das best knap voor een game die net een dag uit is ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 december 2021 11:10
    @ali3n8tor denk dat meer mensen gestemt hebben vanwege de mp

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RJ-XSX

    • 9 december 2021 11:08
    En terecht ! Gister de campaign doorlopen en man wat een verhaal speelt ook lekker soepel een aanrader voor iedereen die twijfelt ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 december 2021 11:21
    @RJ-XSX Heb gisteren ook gespeeld en echt leuke game en ook mooier dan ik dacht, speelde hem net ook even via de cloud op telefoon en laad heel snel en speelt heel soepel merkte met een razor kishi geen lag of zo op 5g internet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 december 2021 14:03
    @hulstpower ik moet me daar echt bij aansluiten. Vind hem ook mooier dan ik dacht en hij is echt leuk om te spelen wisselwerking tussen de master chief en the weapon is soms cheesy en soms zo droog. Voor mij denk ik ook wel de game van 2021. We moesten lang wachten maar dan heb je ook wat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 december 2021 20:10
    @Roy36NL ben echt alles aan het verkennen, heb nog nooit een skull gevonden in een halo ook nooit echt naar gezocht maar in deze meteen 1 gevonden met verkennen heerlijke game, het is voor mij game of the year dat was psychonauts-2 maar gaat nu naar halo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 december 2021 09:00
    @hulstpower ik heb nog geen skull gevonden. Ben wel op mijn gemak alles af aan het lopen. Speelt heerlijk heb tijden niet zo van een shooter genoten. We kunnen met zekerheid zeggen Halo is terug !!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 december 2021 09:19
    @Roy36NL ja dat doe ik dus ook eerst alles verkennen en dan daarna pas de main missie weer doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bastiaan

    • 9 december 2021 14:10
    @hulstpower Via welke service speel jij via de cloud? ik probeerde het via de xbox app op pc maar dan staat er bij dat cloud gamen niet beschikbaar is in mijn regio…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 december 2021 20:09
    @Bastiaan gamepass op Android telefoon s20 ultra, en speelde lekker maar vind he top series x toch beter. Maar was wel verbaasd hoe snel het op starte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 december 2021 09:17
    @Bastiaan speelde het op me telefoon gewoon xbox app Android telefoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mightybundy

    • 9 december 2021 11:15
    Tjonge dan moet dit zijn op basis van alleen de multiplayer aspect. Beetje gek dat het al GOTY is bestempelt met alleen 1 aspect van de game. Dan lag mijn voorkeur toch eerst op Forza Horizon 5 op dat moment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JiggyMF

    • 9 december 2021 12:20
    @mightybundy "favoriete" game, niet per definitie beste game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 december 2021 12:42
    Gisteren een stuk campaign gedaan. Echt een heerlijke Halo!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 9 december 2021 13:08
    Oh great, 2 MS-games en geen Sony-games in de top 5. Pegasus wordt waarschijnlijk gek op twitter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 9 december 2021 13:38
    @Mr.Happy Waarom zouden we ons druk maken om een gast op twitter?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 9 december 2021 14:11
    @Ziminar is een hele groepering, de Pegasus Nation, maar idd.

    Het wordt gewoon wat zielig de laatste tijd. Fanboyism valt nog heel goed mee hier als je die mafketels bezig ziet :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 9 december 2021 17:19
    @Mr.Happy De belangrijkste reden dat ik social media totaal negeer, iedereen roept het hardst om de meest onzinnige dingen.
    Ik heb er nog nooit de toegevoegde waarde van ingezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 9 december 2021 14:23
    Gister ook de singleplayer gespeeld en man wat heerlijk dit zeg !! Ik speel op een LG OLED tv op een series S en het ziet er goed uit moet ik zeggen, series x / pc heb je natuurlijk de echte ervaring haha