Community director Brian Jarrard reageert op Reddit op een gebruiker die de wens uitspreekt dat ontwikkelaar 343 Industries erkent dat er problemen zijn bij de ontwikkeling van de shooter. “Er zijn inderdaad veel uitdagingen en beperkingen”, zegt Jarrard. “We zijn zeker niet blij dat we de verwachtingen van de spelers en community niet waar kunnen maken.”
“Het is een moeilijke situatie waar het team tijd voor nodig heeft om doorheen te komen”, vervolgt Jarrard. “De focus ligt nu op Seizoen 2 en we zullen daar in de komende weken meer over kunnen delen. Ondertussen worden er plannen gemaakt voor de productie, bekostiging, aannemen (van personeel, red.), etc. [Het] gebeurt allemaal en dat leent zich niet voor uitgebreide, regelmatige updates”, zegt Jarrard, doelend op de communicatie van 343 Industries naar spelers.
“We begrijpen dat de community simpelweg geen geduld meer heeft en, eerlijk gezegd, begrijpelijk moe is van beloftes. We hebben gewoon tijd nodig voor het team om de details op een rij te krijgen en dan kunnen we zeker zoveel mogelijk delen.”
Jarrards post staat op moment van schrijven op -21 (de balans upvotes/downvotes). Spelers uiten hun ongenoegen onder zijn reactie, en halen daarbij functionaliteiten als de Forge-modus en split-screen co-op aan. Vorige maand kondigde 343 Industries nog aan dat co-op-ondersteuning later in het tweede seizoen van Halo Infinite toegevoegd zou worden.
Reacties op: Halo Infinite-ontwikkelaar: ‘We snappen dat community geen geduld meer heeft’
Roy36NL
hulstpower
Chinco
Roy36NL
do365nic
verder vind ik de multiplayer best wel leuk, aangezien het gratis is en de microtransactions enkel cosmetisch zijn. Elke match is eerlijk.
R.J
vraag me dan af in wat voor staat halo was voor dat extra jaar tijd het had gewoon een traditionele halo moeten zijn na het spelen van de campaign op normal en legendary heb ik dat stukje wel gezien en ben ik benieuwd naar de story dlc. Tot dat moment spelen wij weer lekker mcc
Real13