Nieuws
Halo Infinite

Halo Infinite-multiplayer is nu live

Op Xbox Series X en S, Xbox One en pc

Geschreven door Michel Musters op
De multiplayer van Halo Infinite is vanaf nu speelbaar.

Microsoft kondigde dat vanavond aan tijdens een speciale Xbox-livestream om het twintigjarige jubileum van het Xbox-merk te vieren. Er gingen de afgelopen dagen al geruchten dat de multiplayer live zou gaan voor de officiële release op 8 december. Dat blijkt nu dus te kloppen, al is het officieel wel een bèta.

Het eerste seizoen van de multiplayer, genaamd Heroes of Reach, is vandaag ook begonnen, inclusief alle maps, modi, Academy-opties en een Battle Pass. Alle progressie die spelers boeken wordt meegenomen naar de officiële lancering op 8 december.

De multiplayer is gratis voor iedereen beschikbaar op Xbox Series X en S, Xbox One en pc. Op 8 december verschijnt de complete game, waaronder dus de singleplayercampagne valt. Dat is wel betaalde content, al komt het ook op Game Pass te staan.

Dit artikel delen:

Lees meer

Documentairereeks over Xbox aangekondigd Bekijk om 19:00 uur de Xbox Anniversary Celebration
19

Reacties op: Halo Infinite-multiplayer is nu live

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    VENOMINOUZ

    • 15 november 2021 19:50
    Blue screen voor iedereen op xbox steam werkt wel waarschijnlijk even wachten op een update bestand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 november 2021 20:04
    @VENOMINOUZ bij mij ook blue screen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 15 november 2021 20:06
    Ook Blue screen. Heel de wereld na de anniversary presentatie online! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 15 november 2021 20:08
    Ik ook Blue screen pc gamepass, Nu proberen via steam alleen even downloaden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 15 november 2021 20:09
    Zodra we van het blue screen af zijn lekker spelen. Zie jullie online Spartans!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 november 2021 20:13
    mensen probleem op xbox is niet hele bestand staat er op, want op steam moet ik nu 26 gb downloadne of zo en xbox is net nog maar paar hondert mb met een 1 gb gereserveerd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 15 november 2021 20:26
    @hulstpower Idd bij gamepass (PC) even weggehaald en totale grootte is dan paar MB.
    Ben bijna klaar met steam als ie het doet update ik even!.
    Steam doet het !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 november 2021 21:30
    @Heccer_NL bij mij doet ie het nu ook op gamepass xbox, net even wat potjes gespeeld speelt heerlijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 15 november 2021 21:39
    @hulstpower Ja echt kicken net voor het eerst gedaan via p.c loopt lekker en voelt oud en vertrouwd en vernieuwend !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 15 november 2021 20:15
    Jammer dat ie het nog niet doet. Maar wat kan ik NIET wachten zeg!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 15 november 2021 20:19
    Ik ben hem nu aan het updaten op de Xbox. Mijn Xbox herstarten en daarna handmatig kijken of er een update is heeft bij mij geholpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 15 november 2021 20:39
    Xbox is zo lekker bezig. Heb sinds ratchet en clank de ps5 niet meer aangehad. Ivm gamepass, en alle dikke games die daarop komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 15 november 2021 20:40
    Als mensen morgen n potje halo willen doen hoor ik t wel ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 15 november 2021 20:41
    Laat het deze keer goed zijn aub.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 15 november 2021 20:47
    Na een Xbox reboot krijg je de 25,9 GB update binnen en zou je moeten kunnen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 november 2021 00:56
    Ere wie ere toekomt dit is wel heel cool gedaan van Xbox en dit geeft goede hoop voor volgend jaar en hun exclusives. Ben zeer blij met de eind sprint die Xbox inzet. Na de podcast gister kan ik niet wachten om op mijn nieuwe oled (7 dec) horizon 5 ff te checken ga het niet verpesten op 1080p. Hoop dat dit Sony ff uit zijn winterslaap haalt en volgend jaar mee kan met dit Microsoft geweld. Iedereen veel knal plezier !!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 november 2021 06:29
    @Roy36NL heel tof van je dat je niet alleen negatieve zegt. En ja eind sprint dit jaar is xbox in mijn ogen kwa games beter en Sony had het begin dit jaar beter. Goed om te zien dat ze vol tegen elkaar strijden voor consument. Vond de show zelf tegen vallen had wat meer games verwacht en niet nieuwe maar van wat games waar we nog niks van gezien hadden. Zal wel op game awards zijn dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 16 november 2021 01:02
    Leuk spel! Al paar potjes gespeeld. CoD vanguard vond ik erg tegenvallen, battlefield is niet echt mijn ding. Dus Halo gaat mijn FPS voor de komende maanden (misschien wel langer) worden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 16 november 2021 07:03
    Gisteravond gelijk ff paar potjes kunnen spelen. Maar wat een heerlijke multiplayer. Niet te veel poespas en knalt gewoon lekker weg. Voelt echt aan als vanouds met een nextgen sausje. Top!