Een aantal ontwikkelaars die voorheen onder andere aan Halo, Halo 2, Half-Life, Counter-Strike en Direct X gewerkt hebben, hebben zich verenigd in een nieuwe ontwikkelstudio genaamd Giant Bite Games. De studio is gevestigd in Seattle en werd in november van vorig jaar opgericht. De vier grondleggers van Giant Bite zijn Hamilton Chu (Lead Producer Halo en Halo 2), Michael Evans (Engineering Lead van Halo 2), Andy Glaister (Development Manager van Direct X) en Steve Theodore (Verschillende taken voor Half Life, Team Fortress, CounterStrike, Team Fortress II). Ze zijn momenteel met uitgevers in overleg over hun eerste game, waarover we binnenkort misschien al meer te weten zullen komen.

Reacties op: Halo en Half-Life ontwikkelaars stichten Giant Bite
Hum4ngus
MikeD
Wat? Koffie EN broodjes halen?
Erwie
Baruuuce
Giant Bite is geen game, maar een ontwikkelstudio….
Fenix
Hoax! Waar blijft die game
Icke
When Half-Life shipped I started working on Team Fortress Classic, which led me into my current specialty as a character animator for online games. Since HL I've worked on Team Fortress Classic, Ricochet, CounterStrike, and am currently working on Team Fortress 2. In addition to design and production work I also do a lot of 'translating" between the coders and the artists, who have to work together even more closely than usual in a multiplayer environment. I also do a lot of work with the mod community, supporting mod teams and other companies who have licensed our engine.
Desmond
Hoedanook dit klinkt zeer goed, bv net als Burger King en Mcdonalds samen hamburgers gaan maken….
Legendary
Aug
[CyW]-=BigBear=-
aha!
strangegun
Fierce Deity
broes_willems
Nhid
Ik denk dattie 't daar over had
PleePotX
Goldadon