Nieuws

Halloween in Red Dead Online

Kortingen en dubbele beloningen

Geschreven door Jari Klapwijk op
Het is bijna Halloween en ook in Red Dead Online is het griezelen geblazen.

Spelers die de vrijplaatsen Armadillo, Butcher Creek, Shady Belle en Bolger Glade beschermen tegen aanvallen in de seizoensgebonden All Hallows' Call to Arms-modus verdienen dubbele RDO$, Gold en XP. Spelers die het volhouden tot de tiende golf van een All Hallows’ Call to Arms-modus krijgen 2.000 Club XP. Voor het seizoensgebonden Dead of Night krijgen spelers een gratis Ability Card naar keuze.

In de rondzwervende winkel van Madam Nazar zijn diverse maskers te koop. The Slaugher Mask, Creature Mask, Horror Mask, Swing Mask, Freak Mask en Masquarade Mask zijn allemaal beschikbaar voor een beperkte tijd.

Vandaag is de Halloween Pass 2 te koop, een tijdelijke upgrades vol beloningen verspreid over vijftien Ranks die loopt tot 22 november. De Pass bevat maskers, kledingstukken en accessoires. Spelers die alle delen van de Quick Draw Club hebben gekocht, krijgen deze gratis.

Er zijn ook weer diverse kortingen. Spelers krijgen 35 procent korting op alle Roll-outfits, veertig procent op de Gun Belts en Barbers geven vijftig procent korting. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Asus breidt Thor-serie uit met meer high-end voedingen De Grote Mario Party Superstars Review en Guardians of the Galaxy is verrassend goed! - Bonuslevel #68
16

Reacties op: Halloween in Red Dead Online

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 28 oktober 2021 16:27
    Moet toegeven is best een leuke pass ( mede door gratis te zijn) met leuke inhoud. Maar binnen 2 uur heb je de 15 lvls gedaan en daarna is er zoals gewoonlijk in rdo geen flikker meer te doen ( en dat heeft vooral weer te maken met rockstars incompetentie)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 28 oktober 2021 17:16
    @coola

    Yay je gezeur begint weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 oktober 2021 17:21
    @san5324

    Yay de mening onderdrukker reageert weer.

    Ik baseer mijn op gegronde redenen en mijn kritiek is daarom dus ook terecht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 28 oktober 2021 17:42
    @coola

    Nogmaals valt je niet op dat niemand de game verdedigd als een hondsdolle kat?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 oktober 2021 17:52
    @san5324

    Dat doet er helemaal niet toe. Ik uit gewoon kritiek op Rockstar en ik verwacht geen verdediging en is ook helemaal niet het doel van mijn posts

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 28 oktober 2021 18:25
    @coola

    Je bent hypocriet bezig want zelf ga je tekeer als een dol persoon wanneer iemand anders ook maar iets over ubischoft zegt… Heb je dat nu echt niet door?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 oktober 2021 18:30
    @san5324

    Ik ben helemaal niet hypocriet bezig. Wat ik doe is gewoon normaal en redelijk want nogmaals de redenen waarom ik klaag over rockstar zijn gewoonweg gegrond.


    En het is heel erg flauw om ubisoft hier bij te betrekken. Dit gaat om rockstar dus niet offtopic ubisoft er bij pakken a.u.b.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • papadipupi

    • 28 oktober 2021 18:40
    @coola Hij begint ook niet over Ubisoft zelf maar over jou mening over Ubisoft. Het is super hypocriet dat je elke post van Rockstar af loopt te zeiken, maar meteen tot redding moet komen wanneer iemand niet positief is over Ubi.

    Maar goed, wij kunnen hier allemaal net tegen een muur lullen, heeft net zoveel zin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 oktober 2021 18:44
    @papadipupi

    Mijn mening over ubisoft doet niet terzake bij mijn mening over rockstar. Zijn twee totaal verschillende dingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 29 oktober 2021 09:09
    @coola Maar jouw gedrag bij beide onderwerpen doet wel degelijk terzake. Het hypocriete eraan is namelijk dat andermans kritiek altijd bullshit is maar dat van jou gegrond en terecht.
    Je bent gewoon een arrogante narcist.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 28 oktober 2021 20:38
    @papadipupi tegen een muur met oogkleppen op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 29 oktober 2021 09:07
    @coola Valt me wel op Coola dat iedere kritiek op Ubisoft of AC altijd volledig onterecht is volgens jou, maar zodra jij ergens kritiek op hebt het ineens volledig terecht en gegrond is.
    Je bent eigenlijk gewoon een narcist.

    Sorry Denver, ik moest toch weer even die spuit in mijn arm zetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 28 oktober 2021 19:58
    Guys guys place nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 oktober 2021 21:50
    @TommyVercetti

    I always play nice

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 29 oktober 2021 09:10
    @coola Man, er is zoveel mis in jouw hoofd, dat is gewoon niet te geloven.
    Ik ben nog nooit iemand tegengekomen met zo'n plaat voor zijn hoofd.
    Je doet me echt aan Donald Trump denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 29 oktober 2021 13:16
    "Spelers krijgen 35 procent korting op alle Roll-outfits".
    Is het niet 'Role outfits' of 'Personage kleding'