Half-Life 1.1.1.0 en nieuwe serverpatch vandaag live | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Behalve dat Half-Life zich ondertu en de game met de meeste patches ooit mag noemen, is het spel nog steeds geplaagd met een aantal vervelende cheats. Gelukkig geeft Valve de strijd nog niet op en is er in de nieuwste HL-patch ook weer een aantal behoorlijke fixes te vinden.

Serveradmins kunnen alvast de serverside 4.1.1.0 (win) en de 3.1.1.0 (linux) versie downloaden. Deze is in voorbereiding op de clientpatch 1.1.1.0 die voor de Amerikanen vandaag (en voor ons zeer waarschijnlijk morgen) zal uitkomen.

Hieronder alvast een lijstje van de serverside fixes:Changes/Additions:

- Ricochet included in this release.

- Added logging of the anti-cheat system catching and kicking detected cheats.

- Added logging of "kick" commands.

- Added logging of "banid" commands.

- Changed error me age if clients try to download mi ing resources to be more helpful.

- Added new debug me age for mod makers if a packet couldn't be parsed correctly.

- Changed 'exec' command now only works on .cfg and .rc files.

- Changed 'exec' command no longer allows ".." or "" or ":" in the filename.

- Linux: hlds_run now does auto-restart by default (to disable: define)

-"norestart" on the command line)

- Linux: hlds_run uses "exec" when you define the "-norestart" option.

- Linux: Added -pingboost command line parameter. Currently supports three different methods ('-pingboost 1', '-pingboost 2', and 'pingboost 3'). These may not work well (or at all) on some OS environments.

- Linux: Added "-debug" flag to hlds_run to automatically run gdb and pull out useful info.Mirrors voor de client-patch zullen we later online plaatsen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou