Hal Barwood (LucasArts) over RTX Red Rock | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Wie zich de oude Lucas Arts adventures nog kan herinneren, zoals Indiana Jones: Fate of Atlantis, zal de naam Hal Barwood mi chien ook wel wat bekend in de oren klinken. Deze game designer is één van de krachten die al sinds de eerste Monkey Island game meedraait en tot het selecte groepje hoort dat bij Lucas Arts is gebleven (en voor de verandering geen eigen bedrijf heeft opgestart).

In een interview met Adventuregamers vertelt Hal wat meer over zijn oude projecten en natuurlijk het nieuwe RTX Red Rock, een actie/adventure die zich op Mars afspeelt.You are currently working on a title called RTX Red Rock. How did the idea for that game develop?I felt an urge to do some science fiction. I'm a Mars nut. I believe in heroes...and villains. As much contrast as po ible. I like the idea of sending the player up against a group of strange and daunting space aliens that have their own purposes, and also their own weakne es. I like the idea of getting into the game with a vague notion of the victory conditions (reconquer our colony on Mars), and also discovering, little by little, the deeper currents that run through the story. Gamers die in RTX Red Rock geintere eerd zijn of gewoon voor nostalgische redenen de oude Indiana Jones screenshots willen bekijken, kunnen naar Adventuregamers.com surfen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou