Haal meer frames in Unreal Tournament 2003 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De systeemeisen van Unreal Tournament 2003 zijn niet voor de poes en heb je een wat mindere PC dan wil EPIC's nieuwste spel nogal snel in een diashow veranderen. Om toch meer frames uit je PC te persen heeft TweakTown een handige tweakguide online gezet. In 10 pagina's wordt beschreven hoe je UT2003 zo soepel mogelijk kunt laten draaien.UseTripleBuffering=True

Set this option to True to reduce screen "tearing" (when VSync is off) and improve overall graphics performance. Using Triple Buffering may cause problems and glitches for those with le graphics memory (32MB or le ), so turn off if you're experiencing problems and/or you have an older card.

UseCompre edLightmaps=TrueUsing compre ed lightmaps can improve your graphics performance quite noticeably, however the colors and shadows in the game (based on these "lightmaps") will not be quite as nice or crisp. If you have a fast system with 128MB of VRAM or more, set this option to False for best image quality and slightly quicker loading times, but at the cost of a few fps.Naast het tweaken van de performance kom je ook meer te weten over de console commands, taunts en de UT2003 .ini bestanden. Zeker een guide die de moeite waard is om eens door te nemen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou