Nieuws

GTA: San Andreas verschijnt onverwachts voor PlayStation 3

PS2 Classic-versie wordt vervangen door nieuwe versie

Geschreven door Lucas May op

Rockstar Games heeft Grand Theft Auto: San Andreas uitgebracht voor PlayStation 3. De game is zonder aankondiging verschenen in de PlayStation Store. 

Vorig jaar bracht Rockstar GTA: San Andreas uit voor de Xbox 360. Deze versie verbeterde de graphics en draw-distance. Daarnaast werden achievements aan de game toegevoegd.

De nieuwe PlayStation 3-versie is vrijwel identiek aan de Xbox 360-versie. Het enige verschil is het ontbreken van een trophy waarin de speler tien ‘pimping missions’ moet uitvoeren. Op de PlayStation 3 is deze verwijderd om plaats te maken voor de platinum trophy.

De PS2-Classics versie is vervangen door de nieuwe versie van de game. Grand Theft Auto: San Andreas is nu beschikbaar op de PlayStation Store. De game is ook beschikbaar op PlayStation 2, Xbox, Xbox 360, pc, iOS en Android. 

Bron: Polygon

Dit artikel delen:

Lees meer

Dontnod Entertainment werkt aan nieuwe game Vampyr Win een plekje voor Gaming Friday bij PlayStation Benelux
11

Reacties op: GTA: San Andreas verschijnt onverwachts voor PlayStation 3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • TheRussian

    • 2 december 2015 13:24
    Heb het al voor de originele Xbox, mooi genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 2 december 2015 13:51
    San Andreas is tevens fysiek te krijgen voor de PS3, zag hem laatst ook tot mijn verbazing liggen bij de Game Mania.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 2 december 2015 15:44
    Damn, fysieke versie zou ik wel graag willen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JanAlleman

    • 2 december 2015 14:14
    Hoezo onverwacht? Dit was al heel lang bekend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 2 december 2015 16:38
    1
    2
    3
    Hoezo onverwacht? Dit was al heel lang bekend.
    3
    2
    1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 3 december 2015 11:47
    Wat ben je de laatste tijd op een zielige manier aandacht aan het trekken pepsi. Valt me echt op. Ik weet niet wat je bezielt, maar gedraag je eens volwassen a.u.b.

    Vergeef me dat ik hierop reageer, ik voelde dat ik het moest doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 3 december 2015 16:14

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 december 2015 16:49
    Zou vet zijn als de game ook BC wordt met de Xbox One, dan zal ik hem zeker halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 2 december 2015 16:53
    Laat ze nou maar meer energie steken in een vervolg op RDR.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 2 december 2015 20:59
    Laat ze nou maar meer energie steken in een vervolg op RDR.

    Doen ze ook wel, daar is een andere studio voor verantwoordelijk :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 3 december 2015 11:05
    Vond het daadwerkelijk een brute game. Alleen na GTA V zou ik niet meer terug kunnen denk ik.

    Nu spelen zou de goede herinneringen die ik aan deze game heb kunnen aantasten.

    Maar toch trekt ie wel.