GTA in een grijze, grauwe toekomst met Mercenaries | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Mocht je je na het cancellen van Sam & Max 2 afvragen wat voor titels LucasArts wel denkt dat winstgevend zijn, neem dan vooral een kijkje bij de nieuwe preview van Mercenaries, de tweede titel na Star Wars: Battlefront die Pandemic Studios voor deze uitgever ontwikkelt. Het spel speelt zich af in de toekomst en situeert zich in Noord Korea, waar een stevige oorlog gaande is. Het spel biedt non-lineare gameplay, vergelijkbaar met Grand Theft Auto, en behoorlijk destructieve omgevingen. Je zal aardig wat voertuigen en wapentuig mogen hanteren, maar voor het meer exotische spul dient er wel geld binnen te komen:To acce some of the heavier weapons, you'll need cash. You'll have to work up a sweat by taking on jobs and bringing in some bounties for money. The money you earn will vary depending on what your task is and how you complete it. For example, as fun as it is to shoot people, you'll want to ensure that your bounties are taken alive, since they'll net you much more cash if they're alive and kicking. That's not to say you can't rough them up some, which is some consolation. You'll also be able to earn some cash by selling items you find over the course of your work. Mercenaries klinkt niet bijster origineel, maar biedt de PS2 en Xbox bezitters later dit jaar weer het nodige knalwerk om zich mee te vermaken. Lees de hele preview, vergezeld van een aantal niet echt indrukwekkende screenshots, hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou