Nieuws

Grote Xbox One-update verschijnt dit weekend voor alle testers

Past design van interface volledig aan

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
De aankomende Xbox One-update, die een groot herontwerp introduceert, zal dit weekend worden uitgebracht voor iedereen die wilde meedoen aan de tests. Dat heeft Mike Ybarra van Microsoft bekendgemaakt op Twitter.

Ybarra verwacht dat de update in de loop van de dag voor iedereen zal verschijnen. De nieuwe Xbox One-update past het design van de interface volledig aan. De spelcomputer moet hiermee beter aansluiten op het eerder verschenen Windows 10. Microsoft ruilt hierbij de mat gekleurde vlakken om voor vierkanten met afbeeldingen uit games, met aan weerszijden extra opties.

Microsoft test de Xbox-update al langer met een selecte groep gebruikers, die zich op de spelcomputer kon aanmelden voor de test. De update zal naar verwachting in november voor niet-testers verschijnen.

Deelnemers van het Windows Insider-programma hebben vandaag ook toegang gekregen tot de nieuwe oktober-update. Hierin worden vooral technische problemen aangepakt, waaronder een aantal bugs in de Kladblok-app.

Door NU.nl

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

De diverse kleding in Zelda: Tri Force Heroes Nier 2 wordt voornamelijk ontwikkeld door PlatinumGames
12

Reacties op: Grote Xbox One-update verschijnt dit weekend voor alle testers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 17 oktober 2015 14:14
    Doe al een tijdje mee met deze nieuwe update en had deze week een update die de letters leuk maakte :D.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 17 oktober 2015 18:27
    Precies, ik heb ook die enige letters 😏

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 17 oktober 2015 18:48
    Ik vond de oude X360 Dashboard met blades geweldig! Niet echt een fan van het nieuwe design. Zijn er trouwens nog mensen die opgenomen willen worden in het preview programma? Stuur me dan even een pm!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Crazydave87

    • 17 oktober 2015 19:36
    Ja ik zou graag opgenomen willen worden in het programma was het ook op de 360 ben al meerdere keren uitgenodigd door maten op de one maar nog geen reactie helaas

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 17 oktober 2015 22:31
    Ik zal je uitnodigen, kun je mijn gamertag toevoegen? Dan kan ik je uitnodigen voor de preview program. Gamertag: Choco Da Great

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Furyans

    • 17 oktober 2015 20:15
    Hey man.

    Ik zou ook graag deel willen nemen aan het previeuw progamma.
    Alvast bedankt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 17 oktober 2015 22:25
    Ik nodig je graag uit! Mijn Gamertag is: Choco Da Great ,als je me add dan kan ik je uitnodigen voor de preview programma. Een Invite verwerken duurd ongeveer een weekje en dan ben je lid, wel ben je voor altijd lid en zul je dus altijd van de voordelen kunnen genieten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 oktober 2015 01:34
    Je kunt je altijd uit laten schrijven.

    Je kan er alles hier over vinden:

    h**p://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/system/xbox-update-preview-faq

    Zo verwijdert u uw console uit het Xbox Preview Program:

    Open de Xbox Preview Dashboard-app.
    Selecteer Registration.
    Selecteer Change onder Manage flights.
    Opmerking Als u meer dan één console in het programma hebt, kunt u de status ervan wijzigen via Manage other consoles.
    Selecteer Remove onder Manage programs en selecteer Submit. U wordt gevraagd waarom u het programma verlaat.

    Opmerking Uw console wordt pas verwijderd uit het programma wanneer de huidige Preview-update wordt vrijgegeven aan het grote publiek; dat gebeurt dus nog niet meteen. Tot dan blijft de status van uw console In behandeling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pimstrengers

    • 19 oktober 2015 09:31
    Zou je mij ook kunnen uitnodigen? Mijn gamertag is Flipsaus, ik zal je even adden als vriend :) Thanks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 26 oktober 2015 13:00
    Dankje! Ik heb behoorlijk wat mensen ge invite voor het preview gebeuren maar zelf stap ik er uit, er is een Bug waarin de MTU blijft steken op 510. Het was me drie weken onmogelijk om Online games te spelen door die rot Beta.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 18 oktober 2015 21:36
    hoi, ik zou ook graag een uitnodiging willen voor preview :) Mijn gamertag is RdeFuijkNL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 22 oktober 2015 06:20
    Ik krijg nog steeds elke dag random berichten van mensen die dit lezen het begint een beetje vervelend te worden. Heb 13 mensen ge invite voor preview, no more invites! Wil gewoon rustig gamen zonder gespammed te worden sorry mensen.