Nieuws
Gran Turismo Sport

Grote lading screenshots van Gran Turismo Sport vrijgegeven

78 nieuwe plaatjes

Geschreven door Delano Zoon op

Sony Interactive Entertainment en Polyphony Digital hebben 78 screenshots vrijgegeven van Gran Turismo Sport.

In de screenshots zijn de details van auto's en racebanen haarfijn afgebeeld. Hieronder is een aantal van de screenshots te zien. De overige 73 screenshots zijn hier te bekijken.

Gran Turismo Sport komt op 16 november naar PlayStation 4.

Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport
Gran Turismo Sport

Dit artikel delen:

Lees meer

Below voor onbepaalde tijd uitgesteld Klassieke Lara Croft in screenshots Rise of the Tomb Raider
9

Reacties op: Grote lading screenshots van Gran Turismo Sport vrijgegeven

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Kaveman

    • 19 augustus 2016 09:22
    *Hieronder IS een aantal van de screenshots te zien.
    :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 19 augustus 2016 09:25
    @Kaveman Goedemorgen, inderdaad!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 19 augustus 2016 09:52
    Ziet er geweldig uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gebakkenei

    • 19 augustus 2016 10:10
    Beelden van de PS Neo? je weet t tegenwoordig toch allemaal niet meer he..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 19 augustus 2016 10:47
    Lelijke spellen kun je door slim camera gebruik nog steeds erg mooi maken. Hoop dat ze daarom ook met nieuwe gameplay beelden komen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 19 augustus 2016 13:41
    @Edwin1984 reken er maar op dat dit geen lelijke game wordt :). GT6 op de ps3 zag er ook geweldig uit, en dat terwijl ze die uitbrachten aan het eind van de ps3 (volgens mij was de ps4 er zelfs al)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • arthurvv

    • 19 augustus 2016 13:43
    @mcbrew GT Sport zag er bij de presentatie niet best uit, maar een paar weken later op de E3 was dat al stukken beter. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 19 augustus 2016 19:01
    @mcbrew

    GT6 vond ik nogal wisselvallig, er zaten prachtige stukken tussen, maar sommige tracks hadden sinds het PS2 geen poets beurd meer gehad zo leek het…

    Met die laatste gameplay beelden was ik ook nog verre van overtuigd, ben daarom nog beetje sceptisch. Maar we zullen zien, hopelijk wordt dit weer een ouderwets toffe Gran Turismo!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 19 augustus 2016 17:15
    GT Sport? Ik neig meer naar Assetto Corsa als die uit is op de ps4. GT5 was de eerste en laatste GT die ik hen gespeeld en ik vond die game vrij matig.