Nieuws
Final Fantasy 12

Grote hoeveelheid Final Fantasy-games voor Switch in aankomst

Waaronder Final Fantasy 12: The Zodiac Age

Geschreven door Michel Musters op
Er komen meerdere Final Fantasy-games naar de Switch, zo is tijdens de Direct vannacht aangekondigd.

Voor de Direct was al bekend dat Final Fantasy: Crystal Chronicles en Final Fantasy 15: Pocket Edition uit zouden komen op de console. Laatstgenoemde komt in de loop van de dag beschikbaar op de Switch.

Verder komen echter ook Final Fantasy 12: The Zodiac Age, Final Fantasy 7, Final Fantasy 9 en Final Fantasy 10 | 10-2 HD Remaster uit de op de Switch in 2019. Ook komt een verbeterde versie van World of Final Fantasy uit op 6 november. Tot slot komt ergens deze winter ook Chocobo's Mystery Dungeon Every Buddy! uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Seizoenspas Assassin's Creed Odyssey bevat remaster van AC3 Pokémon-studio ontwikkelt nieuwe rpg 'Town' voor Switch
10

Reacties op: Grote hoeveelheid Final Fantasy-games voor Switch in aankomst

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • HazeRon

    • 14 september 2018 09:17
    Pocket edition van 15 xD please kill me now. De game was al een trieste bedoeling van zichzelf

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 september 2018 12:39
    @HazeRon Ik vons 15 zeker niet de beste FF (waarom toch altijd die moderne invloeden zoals auto's en zo, ik wil een middeleeuwse FF) maar slecht vond ik m ook weer niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 14 september 2018 09:48
    FF 7 is nog wel leuk om te spelen op de switch. World of final fantasy gekocht voor op de Vita, letterlijk maar 5 minuten gespeeld, was niks voor mij, 40 euro straight down the drain..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 september 2018 09:57
    Zo mooi dat deze Final Fantasies door een breder publiek gespeeld kunnen gaan worden. Sowieso ook heel erg goed dat de switch naast de PS4 ook zo goed gevuld is met J-rpgs.


    Final Fantasy XV is leuk ( ondanks sommige dingen beter konden) maar die pocket edition vind ik echt 10 keer niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bouddieehh

    • 14 september 2018 10:55
    @coola ik vond FFXV ook niet zo sterk… ik was blij toen ik hem uitgespeeld had.

    In het algemeen; Waarom wel remakes van FF7 en 9 maar niet 8? Ik vond 8 een goed verhaal hebben namelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 14 september 2018 15:00
    @Bouddieehh

    Ik snap ook niet waarom 8 niet komt.
    Ik heb 7 al zo vaak op allerlei systemen gespeeld.
    Ik wil 7 ook graag op switch hoor.
    Maar voor mij is ff8 de net wat betere.
    En 9 is voor mij( en nu ga ik mogelijk mensen tegen zere beentjes aan schoppen) 1 van de mindere ff’s.
    Ondanks de originele stijlen van gezette jobs vond ik dat nu net het beperkte. Bij 7 en 8 had je vrijheid hoe je je team vouwde en bij 9 zat he vast aan wie wat kon doen.
    Dus ik hoop ook op een 8 heruitgave op switch.
    Maar met 7 ben ik al wel blij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 14 september 2018 15:19
    @Bouddieehh https://mobile.twitter.com/APZonerunner/status/1040497161237159936

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 14 september 2018 12:25
    Ook een pakket naar de One
    https://news.xbox.com/en-us/2018/09/13/discover-the-legacy-of-final-fantasy-on-xbox-one/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 15 september 2018 12:47
    @marco300 ja dit is gigantisch zowel xbox als switch hebben de meeste van deze games nooit eerder gehad!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 15 september 2018 15:07
    FF7. 😎