Nieuws
Graven

Graven is een spiritueel vervolg op Hexen 2

Strijd met een priester tegen de monsters

Geschreven door Michel Musters op
3D Realms werkt aan Graven, een spiritueel vervolg op de klassieke shooter Hexen 2.

De fantasievolle shooter wordt gepubliceerd door 3D Realms en 1C Entertainment, en is in ontwikkeling bij Slipgate Ironworks, de Deense studio achter Bombshell. Slipgate Ironworks is opgericht door Frederik Schreiber, de vicepresident van 3D Realms.

Spelers besturen een priester in een middeleeuwse wereld waar monsters vrij rondlopen. Er zijn meer dan dertig wapens en spreuken die geüpgraded kunnen worden. Daarnaast bevat de game allerlei omgevingspuzzels. Het spel kan samen met een vriend in co-op gespeeld worden. Ook is er een lokale en online multiplayer voor vier personen.

Graven moet volgend jaar uitkomen op PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X, Switch en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Minecon heet nu Minecraft Live en wordt in oktober gehouden Rami na Vlambeer: 'Ik ben weer aan het pitchen' - Gamer.nl Podcast 296
9

Reacties op: Graven is een spiritueel vervolg op Hexen 2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 7 september 2020 10:14
    Hebben ze expres voor lelijke graphics gekozen ala Hexen2? of is er een bepaald budget waar ze het mee moeten doen? Ziet er niet uit :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 7 september 2020 11:41
    @HunterSeeker Toen ik je comment las en ik de trailer nog niet gezien had dacht ik dat je overdreef, maar wat het is inderdaad niet al te best.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 7 september 2020 15:42
    Ja, is expres voor gekozen. Zal ongetwijfeld met budget te maken gehad hebben. Voor mij daarom ook een hard pass, ondanks dat ik niet per se een graphics whore ben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 7 september 2020 10:16
    Vind het juist wel een toffe stijl.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 7 september 2020 10:30
    Laat maar komen deze game
    Heretic en Hexen 1 en 2 … Good old day :-)
    vooral multieplay was heretic en hexen erg gaaf .. mensen veranderen in een kip ( met eieren gooien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 7 september 2020 12:22
    Jammer.. Het type graphics accepteer ik wel voor oude games, maar niet meer voor nieuwe games. Een Hexen (2) met nieuwe graphics zou ik heel graag spelen, maar anders speel ik het origineel wel, daar geniet ik ook nog steeds van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 7 september 2020 15:43
    Kun je uitleggen wat de release date daar dan mee te maken heeft? Als deze game twintig jaar geleden was uitgebracht en je ontdekt 'm nu pas, had je 'm dan wel gespeeld? Ik volg het niet helemaal, denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Piggy-Pig

    • 7 september 2020 20:22
    Lijkt een beetje op world of warcraft graphics. Ik word er niet warm van….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 8 september 2020 09:04
    Ziet er toch geweldig uit dit. Die sfeer ook!
    https://youtu.be/YMUi-slp13c

    Zie hier gameplay