Nieuws

Gratis update Mario Strikers: Battle League voegt nieuwe personages toe

Later dit jaar volgen nog twee gratis updates

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo heeft aangekondigd dat het morgen een gratis update voor Mario Strikers: Battle League uitbrengt.

De update voegt twee nieuwe personages toe aan de game. Het gaat om Daisy, die volgens Nintendo veel techniek heeft in haar spel en niet zomaar neergaat, en om Shy Guy, "een all-rounder waarbij de uitrusting die hij draagt van groot belang is". 

Verder voegt de update nieuwe Knight-gear voor alle personages toe, alsmede een nieuwe stadion genaamd Desert Ruin. Deze kan gebruikt worden in Quick Match-modus of als het clubstadion van de speler worden ingesteld. Nintendo meldt dat er in de loop van dit jaar nog twee updates volgen met nieuwe personages, stadions en gear.

Mario Strikers: Battle League kwam afgelopen juni uit voor de Nintendo Switch. Het spel scoorde een 6,5 op Nintendo Switch: "Mario Strikers: Battle League Football vereist meer vaardigheid dan zijn voorgangers om de bal en de wedstrijd naar eigen hand (of voet) te zetten, maar daardoor neemt de partygamepotentie helaas af. Als er meer personages, gamemodi en speelvelden in hadden gezeten, was Battle League alsnog een fantastisch voetbalspel geweest, maar op die vlakken schiet het enorm tekort."

Dit artikel delen:

Lees meer

'Ontwikkeling Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 in goede handen' Doom-designer John Romero werkt aan nieuwe shooter
29

Reacties op: Gratis update Mario Strikers: Battle League voegt nieuwe personages toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    AgeQned

    • 20 juli 2022 08:53
    Zonder nieuwe game modes heeft dit niet zo heel veel zin voor mij er moet echt meer SP content komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 20 juli 2022 08:59
    Mag het gratis zijn met maar 11 characters en 6 stadions en heel weinig sp content toch nog 50 euro vragen. Voelt als mosterd na de maaltijd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:21
    @Roy36NL Voelt als een typische Nintendo game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 20 juli 2022 09:22
    @MiquelGallardo De Mario sports games. Hun singleplayer games hebben dit probleem niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:24
    @Snoop213 Klopt, je hebt gelijk. Dit is inderdaad meer een Sports probleem. Zo mis ik gewoon een hoop content in de mario golf, tennis, strikers, kart (tot de dlc maps na jaren eindelijk uitkwamen) en baseball series.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 20 juli 2022 09:23
    @MiquelGallardo Wel eens van Mariokart gehoord?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:25
    @-JK- Lees ff mijn comment, heb dit even uitgelicht idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 20 juli 2022 09:23
    @MiquelGallardo

    Bait.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:26
    @PietS. Bait. Nee dit is gewoon hoe ik deze games ervaar. Ze spelen stuk voor stuk erg lekker en zien er prima uit voor een switch game (en prima FPS) maar de content mag echt wel een stuk beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 20 juli 2022 09:38
    @MiquelGallardo

    Dus een -typische Nintendo game- mist content?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:39
    @PietS. Als je bedoeld een "typische Nintendo sports game", dan ja, dat vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 20 juli 2022 09:42
    @MiquelGallardo

    Het gaat erom wat jij bedoelt. Jij zei: - Voelt als een typische Nintendo game-. Daar stond niks van -sports- bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:44
    @PietS. Ik heb 20 minuten geleden al aangegeven dat voornamelijk bij mij om de sport spellen gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 20 juli 2022 09:49
    @MiquelGallardo

    Ik moest omhoog scrollen om te zien dat je een aanvulling hebt gegeven op je initiele comment. Je eerste comment voelde nogal uitlokkerig/baiterig. Iets beter formuleren kan discussies voorkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 09:55
    @PietS. Ik kan ook niet weten wat je wel een niet leest in deze discussie, vandaar ook dat ik dit even verduidelijk naar jou dat ik mijn eerste reactie al heb toegelicht in een ouder bericht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 20 juli 2022 10:03
    @MiquelGallardo

    Top! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 20 juli 2022 10:05
    @PietS. Komt Piet Snot weer aan om alles wat Nintendo heet te verdedigen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MiquelGallardo

    • 20 juli 2022 10:11
    @Buzzard Hij verdedigde helemaal niks, hij dacht alleen dat mijn comment een bait was, zie verder in de discussie hem nergens Nintendo aanprijzen, jij wel dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 20 juli 2022 10:42
    @MiquelGallardo
    Na Mario Golf ben ik toch echt gestopt met het kopen van Mario Sports games. wat jij ook al aangeeft ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Ook met Mario Party Allstars ideale game om 4 jaar lang te ondersteunen met geweldige DLC's ook betaalde. Maar de game is al bijna een jaar oud en hebben nog geen content update gekregen. Ik vind dat zo jammer. Nintendo begon geweldig met de Switch maar ik merk dat door dit soort beslissingen het Nintendo niet ten goede komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 20 juli 2022 12:46
    @MiquelGallardo

    Dit, inderdaad.