Nieuws

Gratis tweede PS4-game via tijdelijke deal PlayStation Store

Tot en met 24 december

Geschreven door Aida . op

De PlayStation Store biedt spelers twee games voor de prijs van één aan tot en met 24 december. Spelers kunnen kiezen uit een lijst met games. 

Er kunnen spellen uit onderstaande lijst worden gekozen. Wanneer spelers twee games uit deze lijst aanschaffen, kunnen zij de volgende code invoeren bij het betalen: J7P8G8P3DH. Na het invoeren van deze code, betalen spelers voor maar één van de twee games en krijgen ze de andere gekozen game gratis. De code kan meerdere keren worden gebruikt.

De volgende PS4-games kunnen worden gekozen:

• The Order: 1886
• The Last of Us Remastered
• Until Dawn
• EA Sports UFC
• Blood Bowl 2
• Tour de France 2015
• Farming Simulator 15
• Divinity Original Sin – Enhanced Edition
• Air Conflicts Vietnam – Ultimate Edition
• Saints Row 4: Re-Elected & Gat out of Hell
• Zombie Army Trilogy
• Natural Doctrine
• Dynasty Warriors 8 Empires
• Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends – Complete Edition
• Payday 2: Crimewave Edition
• Rabbids Invasion – Gold Edition
• Watch Dogs – Complete Edition
• Evolve – Digital Deluxe
• Middle-earth: Shadow of Mordor – Legion Edition
• Lego Batman 3: Beyond Gotham
• Lego Marvel Super Heroes
• The Lego Movie Videogame
• Lego The Hobbit
• MotoGP 15
• RIDE

Bron: PlayStation Blog

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Pokkén Tournament-vechter aangekondigd XCOM 2 (hands-on)
14

Reacties op: Gratis tweede PS4-game via tijdelijke deal PlayStation Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Apetjoek

    • 10 december 2015 15:17
    Wat een treffende titel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 10 december 2015 15:19
    @Apetjoek Titel iets aangepast om het te verduidelijken. Thanks voor de tip!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apetjoek

    • 10 december 2015 16:07
    Ik heb mijn bericht inmiddels ook geactualiseerd! ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 10 december 2015 15:24
    Jammer, leuke actie, maar geen games waar mijn interesse ligt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 10 december 2015 15:43
    Wel games die ik komend jaar bij ps+ gratis verwacht, Middle-earth: Shadow of Mordor – Legion Edition is wel een aanrader.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 10 december 2015 16:40
    Zijn er wel leuke aaa titels bij de psplus langsgekomen? Heb 't nu 2 maanden maar tips niet echt veel soeps voor mij…

    Edit: was een beetje offtopic…

    Ontopic : shadow of mordor enige titel die aan zou kunnen schaffen als ik 'm niet voor 360 had.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 10 december 2015 17:29
    Ik zit te denken aan Divinity Original Sin en Until Dawn, maar ik heb nog zo veel back catalog games :'(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 10 december 2015 20:03
    Zitten leuke dingen bij, maar heb nog zoveel te spelen man man man het leven van een gamer is hard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 10 december 2015 20:12
    Kom op zeg….€50 voor Watch Dogs :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 11 december 2015 10:32
    Ja als je twee van deze games via de goedkoopste online stores op disc koopt zul je waarschijnlijk minder betalen. De PSN store is enorm overpriced.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 10 december 2015 21:15
    Haha allemaal voor 50 euro terwijl je de meeste voor 20-30 op disc kan bestellen, en sommige zijn zelfs al meerdere keren in sale geweest op de ps store voor 20 euro. Dit is weer zo'n typische "aanbieding" zoals Sony ze vaker geeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 11 december 2015 09:38
    @pepsi
    Helemaal mee eens. Ik zie oude/middelmatige games staan met daarachter het getal €49,99. Het is gewoon een trieste actie, lachwekkend!

    Maar sowieso is heel die PSN store overpriced. Games die in de winkel al voor 20-30-40 euro in de winkel te koop zijn, staan nog steeds voor 60 euro op PSN. Om over al die indie games maar te zwijgen, daar ga je toch geen 20 euro voor neerleggen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 11 december 2015 09:40
    De enige games die dit geld waar zijn, zijn the Last of Us & Shadow of Mordor. En laat ik die beide games al helemaal grijs gespeeld hebben…

    Kom op Sony! Doe eens wat aan die prijzen in PSN en gun de gamers in januari 2016 eens een LEUKE gratis AAA titel. Al die halfgare indies ben ik wel beetje klaar mee, die zijn echt stuk voor stuk totaal kut of leuk voor max 2 uurtjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 11 december 2015 12:22
    Wat pepsi en garciagarcia zeggen, Shadow of Mordor GOTY edition bv. even gegoogled en eerlijk waar; rechtsbovenin mn browser "€29,95 bij Bart Smit" voor de PS4 retailversie.

    Als je even verder zoekt dan ben je vast nog goedkoper uit, PSN Store games worden gewoon kunstmatig duur gehouden.