Nieuws
cyberpunk 2077

Gratis dlc voor Cyberpunk 2077 verschijnt begin volgend jaar

Aldus de officiële website

Geschreven door Michel Musters op
De eerste gratis downloadbare content voor Cyberpunk 2077 moet begin volgend jaar uitkomen.

Er is een officiële website voor de dlc van de game gelanceerd, waarop valt te lezen dat de gratis dlc begin 2021 moet verschijnen. Verdere details zijn niet bekend - zo is het niet duidelijk wat de downloadbare content precies omvat.

Eerder gaf ontwikkelaar CD Projekt Red al aan dat het van plan was om ongeveer dezelfde hoeveelheid dlc als voor The Witcher 3: Wild Hunt uit te brengen. Die game kreeg twee grote betaalde uitbreidingen en zestien kleine gratis downloads.

Op lancering zaten er veel bugs in Cyberpunk 2077. Vooral de versie op Xbox One en PlayStation 4 draaide niet naar behoren, waardoor alle consumenten er voor konden kiezen om hun geld terug te krijgen. De game werd zelfs van de PlayStation Store gehaald. CD Projekt heeft beloofd begin volgend jaar forse updates voor PS4 en Xbox One uit te brengen waardoor de game beter moet lopen op de systemen. Blijkbaar heeft dit geen invloed gehad op de plannen voor de gratis dlc.

Naast de betaalde en gratis downloadbare content, moet er ook een multiplayermodus naar Cyberpunk 2077 komen. Wanneer deze verschijnt is nog niet bekend.

Cyberpunk 2077

Dit artikel delen:

Lees meer

Respawn Entertainment werkt mogelijk aan nieuwe IP Demon’s Souls is de ideale kennismaking met de PlayStation 5
13

Reacties op: Gratis dlc voor Cyberpunk 2077 verschijnt begin volgend jaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Linksquest

    • 30 december 2020 12:08
    Dat ze eerst maar zorgen dat de game naar behoren loopt en dan pas eens aan de DLC en Multiplayer gaan denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Remko243

    • 30 december 2020 12:49
    @Linksquest op pc geen probleem hoor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    m0j0NL

    • 30 december 2020 16:44
    @Remko243

    Yup, behalve wat glitches hier en daar nog geen game breaking bugs gevonden in mijn 90 uur speeltijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 30 december 2020 12:24
    Heb em nog steeds niet gekocht :D
    Keek er wel naar uit maar wacht wel tot het stabieler word

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 30 december 2020 12:39
    Gratis dlc is altijd welkom 😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Remko243

    • 30 december 2020 12:48
    Ik heb hem op pc en draait super, had na patch 1 juist wat bugs maar naar meerdere updates geen last meer, ik heb wel zin in dlc, had het spel al na 3 dagen uit gespeeld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 30 december 2020 12:57
    Zolang ze de AI niet gaan verbeteren, pas ik voor Cyberpunk. Dan speel ik nog liever de nieuwe Far Cry, terwijl ik 4 nog niet eens uitgespeeld heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 30 december 2020 13:08
    Ik had het wel humor gevonden als ze het aan hadden geboden voor 30 euro 😂. Hij draait wel goed op een pc, Maar mis de liefde die er is in gestoken. Water wat niet reageert op kogels en explosies. NPC die onnatuurlijk reageren en alleen maar weg lopen. Het is een rush job game en ik wacht wel een jaar en pik ik hem op voor 20 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 30 december 2020 13:23
    Cool, Ben benieuwd!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tokumei

    • 30 december 2020 16:48
    Ik dacht dat de multiplayer een los project is. Weten we al of het aan Cyberpunk 2077 wordt toegevoegd als DLC?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Oxymorphone

    • 30 december 2020 17:57
    DLC is gewoon de content die ze niet bij launch erin hadden… Monorail?! :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Battlestar28

    • 2 januari 2021 12:25
    @Oxymorphone
    Ga toch huilen man

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 30 december 2020 18:31
    Bij TW3 was een hoop van de kleine gratis dlc vooral een korte quest, paar wapens, kaarten of armorstukken toch? Ook niet per se iets waar maanden werk in zit voor ze dus zal dit niet de performance patches in de weg staan. Zit zelf vooral op de XS patch te wachten