Nieuws
Final Fantasy 7 remake

Gratis demo Final Fantasy 7 Remake uitgekomen

In PlayStation Store

Geschreven door Jolien Mauritsz op
De release van Final Fantasy 7 Remake komt steeds dichterbij met nog twee maanden te gaan. Vandaag is de gratis demo van de game uitgekomen in de PlayStation Store.

Door gelekte informatie was al het duidelijk dat de demo voor Final Fantasy 7 Remake eraan kwam.Eerder werd nog bekendgemaakt dat de game 100 GB opslag ging innemen. Zojuist is de gratis demo verschenen in de PlayStation Store.

In de demo kunnen spelers de introductie spelen inclusief de eerste Mako Reactor 1 bombing-missie. Fans die de demo voor 11 mei spelen krijgen ook er ook een exclusief PlayStation-thema van de Final Fantasy-remake. Je kan de aankondigingstrailer van de demo hieronder bekijken.

Final Fantasy 7 Remake komt 10 april naar de PlayStation 4. De demo is vanaf nu beschikbaar in de PlayStation Store .

Dit artikel delen:

Lees meer

Live vanaf 15:00: De Final Fantasy 7-demo met Dennis en Cody Uitslag Fifa-wedstrijd wordt bepaald door steen-papier-schaar
14

Reacties op: Gratis demo Final Fantasy 7 Remake uitgekomen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Shinjite

    • 2 maart 2020 13:56
    Dit maar is een kans geven is kijken wat de hype is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 2 maart 2020 14:41
    Even checken straks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 2 maart 2020 15:28
    Gecheckt, en toen was m'n pre-order gecancelled XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 2 maart 2020 15:51
    @Floppyhoofd_ Wat dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 3 maart 2020 09:19
    @WvA nouja, ik had 'm al gepre-ordered onder voorbehoud. En hoe mooi het er ook uit ziet en alles, hij kan me gewoon niet bekoren. Dus iedereen veel plezier ermee^^ ik persoonlijk haak af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 2 maart 2020 15:53
    OMG dat ik het ooit nog mag meemaken een GRATIS demo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BertThaBest

    • 3 maart 2020 10:06
    @Floks haha inderdaad, demo's zijn toch altijd gratis…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Black Spider

    • 2 maart 2020 17:10
    De demo van het origineel eindigde bij het verlaten van midgar. Dat is nu heel part 1 van FF7. In deze demo, verlaat je het station! Spannend

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mrakd

    • 2 maart 2020 23:21
    Ik merk dat ik de demo nog niet zo goed durf te checken. Heb zo enorm veel plezier gehad van het origineel, en dan de beperking qua verhaalgrootte. Moet denk eerst eens loslaten dat het die oude ervaring terug gaat brengen en me verheugen op een nieuw feest.

    Zijn er mensen wel blij met de demo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrakz0rr

    • 3 maart 2020 07:04
    @mrakd jazeker!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 3 maart 2020 09:45
    De demo was geweldig en ik snap echt niet de mensen die maar blijven vasthouden aan de negatieve gedachte het "alleen" maar Midgar is.
    Ik denk dat Square enix Midgar zodanig uitgebreid heeft gemaakt dat het zeker een opzichzelfstaande game is geworden. We zeuren er toch ook niet over dat bijvoorbeeld Cyberpunk afspeelt in een stad?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 3 maart 2020 12:38
    @Mmo-veteran hoewel ik ook verwacht dat dit een volwaardige game gaat zijn en midgar veel grootser en beter wordt neergezet, bepaalde characters nu ook meer achtergrond gaan krijgen enzo komt het denk ik ook een beetje door het gedeelte van het verhaal.

    Midgar was eigenlijk niet meer dan een introductie level voor final fantasy 7. In totaal nog geen 5 procent van de game, en nu gaat een heel spel al daar alleen over. Dus betekent dit dat we grofweg 20 delen gaan krijgen of krijgt de rest dalijk veeeeeel minder aandacht dan de “intro” van het verhaal? Ik ga me er zeer zeker mee vermaken maar wanneer dit (gehele) spel dalijk pas af is wanneer ik aan een rollator toe ben dan had ik liever een andere route gezien voor dit spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrakz0rr

    • 3 maart 2020 10:54
    Ik denk dat je het een beetje moet zien als Fellowship of the Ring. Een volwaardige film maar niet het complete verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • racerozzy

    • 6 maart 2020 21:45
    Demo gespeeld, gelijk mijn pre-order gecancelled. "classic" mode niks classic aan, geen optie voor turn based battles gewoon realtime. Het feit dat ik weer met 1 charcter speel en niet meerdere is harde no go. Ik genoot van FFXV maar ik haatte het combat system en dat ik maar 1 charcter speelde. Voor de remake maken ze dezelfde fout weer terwijl de belofte was voor een classic mode. Het ziet er prachtig uit het verhaal komt echt tot leven nu, maar gameplay is een no go voor mij. Ik blijf bij het orgineel.