Nieuws
gta the trilogy

Grand Theft Auto: The Trilogy nu via Steam verkrijgbaar

Collectie is ook geschikt voor Steam Deck

Geschreven door Michel Musters op
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition is nu via Steam verkrijgbaar.

De game was op pc voorheen alleen via Rockstars eigen online winkel te koop, maar nu dus ook via Steam. De collectie kan daar tijdelijk met vijftig procent korting gekocht worden voor 29,99 euro. Rockstar laat weten dat de trilogie ook op Steam Deck gespeeld kan worden.

Eerder deze week gingen er geruchten dat Grand Theft Auto: The Trilogy uit zou komen op de Epic Games Store, maar daar is het spel op moment van schrijven niet op te vinden. Via een persbericht heeft Rockstar laten weten dat de collectie ergens later deze maand op Epic Games Store verschijnt.

Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition verscheen eind 2021 op consoles en pc. De collectie bevat Grand Theft Auto 3, GTA: Vice City en GTA: San Andreas. Op release werd de heruitgave van de trilogie geplaagd door problemen, met kritiek van recensenten en spelers tot gevolg. Rockstar heeft na release meerdere patches uitgebracht om de kwaliteit van de collectie te verbeteren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mark Hamill ziet er weinig in om de Joker ooit nog van stem te voorzien Bethesda verzekert dat releasedatum Starfield snel volgt
11

Reacties op: Grand Theft Auto: The Trilogy nu via Steam verkrijgbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • mhnl1979

    • 20 januari 2023 10:12
    Weet iemand wat nu de status is van deze game voor de Switch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 20 januari 2023 13:07
    @mhnl1979 ben zelf ook wel benieuwd of het speelbaar is. op marktplaats gaan de games nog best weg voor een hoge prijs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 20 januari 2023 16:01
    @xXDannyNLXx Volgens mij waren er al wat updates die de game flink hebben verbeterd. Check maar even op Youtube.
    Ik twijfel ook nog steeds. Ik hoef het niet op mijn PS4 of XBoxX, omdat ik het enkel wil als retro game in handheld. Maar het liefst wil ik nog dat ze ook de shaders aanpassen, zodat het er meer als toen uit zag. Nu zien de models er zo vreemd uit met deze belichting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SavageNax1988

    • 21 januari 2023 01:18
    @mhnl1979 Als ik jou was zou ik even op Youtube gaan kijken voor de meest recente review. Ik heb hem een half jaartje terug gekocht voor mijn switch lite en er op vakantie aardig wat uurtjes in gestopt. Het speelt goed genoeg om er lol van te hebben. Eerste eiland van GTA 3 doorlopen, was weer helemaal terug in mijn kindertijd haha. San andreas liep ook goed. Het enige wat nog niet optimaal is, is de draw distance voor auto's. Die poppen nog vrij laat in. Je kan wel gewoon hard rijden en ontwijken als het moet. Geen dealbreaker voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Sparky

    • 20 januari 2023 11:04
    Nog steeds te duur voor 20 jaar oude games, als je het mij vraagt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    alex201

    • 20 januari 2023 11:48
    Zag laatst nog een video over waarom het spel is gefaald en wat een groot deel van de problemen had veroorzaakt. Wel interessant om te zien. Is hier uberhaupt de afgelopen maanden nog een patch voor geweest? Ik mag hopen dat ze met zo’n steam release nog het een en ander hebben opgelost. Anders wordt het ook daar met de grond gelijk gemaakt. Maar ja wel easy money natuurlijk.

    Edit: aan de comments onder die twitter post te zien, hebben ze er dus geen patch bijgedaan en is dit dus de versie die al een aantal maanden beschikbaar is. Echt wel schandalig dan dat je weet dat het product niet goed is, maar alsnog lekker ergens anders uitbrengen zonder er ook maar iets aan te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 20 januari 2023 11:55
    Gelukkig konden we via Gamepass San Andreas checken.. blijf hier van weg mensen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 20 januari 2023 12:03
    @kleinekoosjer Alleen niet op PC, helaas. Misschien ooit eens uit de budgetbak vissen als er genoeg mods zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 20 januari 2023 15:22
    Hij wordt binnenkort gratis kado gedaan in de Epic store

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Breadpit

    • 21 januari 2023 01:59
    @StormFox precies mijn gedachte toen ik las dat ie op de Epic store zou komen, lekker niet kopen, zeker niet na al die slechte reviews. Dit moet je niet willen supporten zulke slechte cashgrabs dus lekker niet kopen en gratis skrapen over een tijdje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrGizMo

    • 21 januari 2023 20:18
    @StormFox binnenkort? Jij hoop nu al op de winter deals bij Epic :P ?