Nieuws
Grand Theft Auto 5

Grand Theft Auto 5 verschijnt op 12 april fysiek op PS5 en Xbox Series

Kan gekocht worden voor 40 euro

Geschreven door Michel Musters op
Vanaf 12 april is Grand Theft Auto 5 ook fysiek verkrijgbaar voor PlayStation 5 en Xbox Series X en S.

Dat heeft Rockstar bekendgemaakt. Het bedrijf biedt de fysieke editie ook aan via diens website. De fysieke editie gaat 40 euro kosten.

Grand Theft Auto 5 kwam in maart al digitaal uit op PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Digitaal kan de PS5-versie op de PlayStation Store tot 15 juni gekocht worden voor 10 euro. De Xbox Series-versie kan tot 15 juni voor 19,99 euro digitaal gekocht worden.

Grand Theft Auto 5 op PlayStation 5 en Xbox Series X en S bevat verschillende grafische verbeteringen en drie grafische modi. Verder bevat de current gen-versie verbeteringen als snellere laadtijden, meer mensen en verkeer op straat, meer planten, verbeterde waterreflecties en meer. Op PS5 wordt er gebruikgemaakt van haptische feedback en de adaptieve triggers. Ook is er 3D Audio op PS5 en Spatial Sound op Xbox Series. Ook maakt de PlayStation 5-versie gebruik van haptische feedback van de DualSense-controller, Tempest 3D-audio inzetten en snellere laadtijden genereren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kojima Productions gaat naar een nieuw kantoor Fallout-schrijver Scott Bennie overleden
20

Reacties op: Grand Theft Auto 5 verschijnt op 12 april fysiek op PS5 en Xbox Series

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Aerofox81

    • 1 april 2022 09:48
    Jezus, wat een melkkoe is het geworden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 april 2022 10:45
    @Aerofox81

    Te triest voor woorden eigenlijk.

    Rockstar is erg diep gezonken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 1 april 2022 12:40
    @coola Ben je verplicht dan het te kopen?

    Ik vind 10 euro en 20 euro voor een 8 a 9 jaar oude game remasterd een zeer nette prijs.

    Ik zag Ubisoft anders niet de remaster aanbieden van AC3 voor een 1 a 2 tientjes toen.

    Voor je een andere ontwikkelaar beoordeeld moet je misschien eerst bij je heilige koe Ubisoft een kijkje nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 april 2022 14:04
    @DarkraverX

    Waarom moet dat. Ik zie echt niet in waarom. Als ik wil zeiken op rockstar dan mag ik dat gewoon doen ook zonder te bitchen op een ander bedrijf. Is niks hypocriet aan

    En ac 3 voor ps4 was op release gewoon 19,99 euro

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 1 april 2022 16:09
    @coola Maak er maar 40 euro van.

    Naaah das waar in coola zijn gedachten is er nooit iets hypocriets aan, zeker niet als er niet gekeken hoeft te worden naar de remasters die Ubisoft eruit gooit.

    Ik kan me de overpriced dlc van de oude delen nog wel herinneren, die paar extra missies die je erbij kreeg omdat ze de game nog wat verder uit wilde kleden.

    Niks mis mee, koop het zelf ook, echter ik zeik dan niet als een ander bedrijf het doet.

    Dus ja, hypocriet ben je wel degelijk. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 april 2022 16:12
    @DarkraverX

    Ik heb maar 19,99 betaald op de ps store

    Ik heb overigens keihard lopen bitchen op de dlc van AC 2 en Revelations.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 1 april 2022 16:42
    @coola Vergeet niet te bitchen over de overige remasters die Ubisoft uitbengt.

    Mij hoor je er niet over, GTA V blijft een vette game, zeker met de upgrade die het nu gekregen heeft, hetzelfde denk ik over bepaalde remasters van Ubisoft.

    Maar wanneer ga je eens bitchen als het aankomt op Sony met hun This is for the Remasters/Remakes slogan, want mijn god daar zijn de remasters helemaal niet meer van te tellen op 1 hand.

    The Last of Us is er een voorbeeld van, zeker als het waar blijkt te zijn dat deel 1 een remake krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 april 2022 16:50
    @DarkraverX

    Nogmaals waarom moet ik perse op bedrijf Z bitchen als ik op bedrijf R bitch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 2 april 2022 10:28
    @coola
    Dat hoef je zeker niet. Mensen proberen je gewoon uit de tent te lokken. Gun ze gewoon dat plezier niet joh.
    Niet op reageren, gewoon laten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 2 april 2022 15:23
    @Akira Je hoeft ze handje niet vast te houden, hij kan rustig alleen reageren en daar heeft hij geen hulp voor nodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 2 april 2022 15:22
    @coola Omdat je hypocriet bent als het op je heilige koe Ubisoft aankomt.

    Je kan het ook anders zien, Rockstar verplicht je niet om het te kopen, dus wat betreft het bitchen op dat bedrijf kan je ook laten.

    Maar naaah je bitch liever over andere ontwikkelaars, maar owee als Ubisoft te sprake komt, dat komt het hypocriete naar boven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 april 2022 15:38
    @DarkraverX

    Niks hypocriet aan. Als ik rede zie om te bitchen op Ubisoft dan doe ik dat ook ( zie dlc van deel 2 en Revelations) maar ik zie nu totaal geen reden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 2 april 2022 15:52
    @coola toe maar, 13 jaar geleden dat je op de heilige koe aan het bitchen was :D

    Nogmaals, bevalt het je niet koop het niet, het is geen verplichting.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 april 2022 16:13
    @DarkraverX

    Punt blijft dat ik wel degelijk kritisch ben op ubisoft en niet met twee maten meet.

    En nogmaals als ik ergens over wil bitchen sta ik daar vrij in omdat te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 1 april 2022 14:53
    @DarkraverX Bij de season-pass van AC-Odyssey kreeg je er AC-3 remasterd en Assassin's Creed Liberation remasterd zonder kosten bij.

    €40,00 voor een oude game met wat tweaks is gewoon uitmelken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 2 april 2022 15:22
    @Aerofox81 aaah ja zo en wat waren die graphics super geworden, likje verf eroverheen en klaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 4 april 2022 09:19
    @DarkraverX het gaat erom dat je onwaarheden uitkraamt om te bashen op Ubisoft omdat je heilige (melk)koe GTA V schijnbaar geen kritiek mag hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 2 april 2022 15:44
    @Aerofox81

    En bij Ac 3 ook nog eens geweldige quality of life verbeteringen die veel verder gaan dan een nieuw likje verf voor de gfx en iets soepelere controls.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 3 april 2022 01:57
    @coola Zo nou en of, wat je allemaal wel niet kan doen met een beetje contrast en lighting.

    En dat voor maar 40 euro bij release.

    youtube.com/watch?v=rMJvFQ3ouM4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • soccerroos

    • 1 april 2022 10:35
    Je hebt dadelijk bijna 1 generatie overgeslagen voor deel 6 uitkomt. Gta5 is voor mij veruit de beste game ooit.
    Je betaalt 1a2 x 50 euro. En online heb je zo mega veel gratis updates gekregen. Ik heb 0 euro gekocht aan kaarten maar wel heel veel heisten gedaan.