Nieuws
GT Sport

Gran Turismo Sport zeer beperkt in offline-modus

Eigen alleen bedoeld om online te spelen

Geschreven door Eline Oosterloo op
De offline-modus van Gran Turismo Sport blijkt zeer beperkte content te bevatten.

De content die beschikbaar is in de offline-modus van GT Sport blijkt ontzettend gelimiteerd te zijn. Dit zorgde onder andere voor veel problemen voor reviewers, die hierdoor weinig van de game konden spelers voor de release van GT Sport, waarbij de servers van Sony online zouden gaan.

Volgens verschillende spelers is alleen de Arcade-modus te spelen zonder internetconnectie. Dit betekent dat je eigenlijk alleen enkele races of time trials kunt doen. Hierbij zijn wel auto's en tracks te gebruiken die zijn vrijgespeeld in de online-modus van de game, maar daarmee is het dan ook wel gezegd.

Levels en credits kunnen alleen online worden behaald. De campaign van de game is ook alleen te spelen met een werkende internetconnectie, die je ook nodig hebt om in-game auto's aan te kunnen schaffen. Spelers kunnen zelfs de wagens die zij al in bezit hebben niet bekijken, laat staan er foto's van te kunnen maken.

Veel spelers zullen hier niets van merken, aangezien zij altijd verbonden zijn met het internet. Voor sommigen kan dit echter een grote teleurstelling zijn.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fire Emblem Warriors Halo: The Master Chief Collection krijgt in 2018 update voor Xbox One X
10

Reacties op: Gran Turismo Sport zeer beperkt in offline-modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 18 oktober 2017 15:54
    "Eigen[lijk] alleen bedoeld om online te spelen"?

    On-topic: Slechte zaak dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 18 oktober 2017 16:59
    @fonsrutte Waarom is dit een slechte zaak? Zijn er uberhaubt veel gamers die geen always on internetverbinding hebben? Deze game draait om online racen, dus een internetverbinding is vereist.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 18 oktober 2017 17:30
    @mcbrew
    Eigenlijk moet je de vraag omdraaien: waarom moet je online zijn om offline onderdelen te gebruiken. Voor wie voegt dat wat toe?

    Er zijn onderdelen in het spel die echt geen verbinding nodig hebben, waarom zou een ontwikkelaar de moeite doen om deze beperking in te bouwen.
    Als je verbinding er een keer uit ligt kun je niets met de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DGM

    • 18 oktober 2017 17:34
    Beetje jammer weer dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 18 oktober 2017 17:58
    Een game die de focus op online heeft, heeft voornamelijk verbinding nodig.. Oké das toch wel een hele dikke open deur intrappen hoor haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 18 oktober 2017 18:18
    Klopt inderdaad. Een collega heeft het spel vandaag ook gespeeld en bevestigde dit.

    Voor mij geen probleem, ik race sowieso vaker online, vooral als het wat serieuzer is.

    Nu hoorde ik overigens wel dat jij zelf ook punten verliest als iemand anders je aanraakt. Even zien hoe dat uit gaat pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 18 oktober 2017 23:46
    @xtralinkuk

    Zelfde hier, offline bij racers laat ik tegenwoordig links liggen want dat is jaar in jaar uit hetzelfde en ben ik wel op uitgekeken..

    De mp houd het voor mij weer interessant want geen race is hetzelfde, met Pc2 epische races gehad :D

    Hoop wel dat ze het punten systeem beter op orde hebben dan Pc2.. Als iemand vol achterop je klapt wordt je bestraft.. Zeer frusterend als je verder netjes rijd.

    Morgen maar ff poging wagen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 18 oktober 2017 19:50
    Ik speel dit soort spellen liever offline. Weet niet of ik de game ga halen. Misschien als er offline nog wat uitgebreid wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • djensen

    • 18 oktober 2017 23:18
    Deze online-only prut, slecht uitgevoerde DLC, lootboxes/pay-to-win bullshit, EA die studio's aan de lopende band vermoord en de jaarlijks uitgemolken series die meer aandacht krijgen en beter verkopen dan originele games dankzij hersenloze 'gamers'. Al deze punten beginnen ervoor te zorgen dat ik de industrie op een speciale manier ga haten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coenschoen

    • 19 oktober 2017 08:33
    @djensen de gamewereld is changing. Ik voel met je mee!