Nieuws
Gran Turismo 7

Gran Turismo 7 uitgesteld tot 2022

Corona-vertraging

Geschreven door Cody Dakota op
De exclusieve PlayStation 5-game Gran Turismo 7 is uitgesteld tot 2022. 

Dat blijkt uit een interview van CQ met Jim Ryan, president van SIE. In hetzelfde nieuws bespreekt Ryan ook de onlangs aangekondigde next-gen vr-bril van Sony.

Ryan verklaart dat de ontwikkeling van Gran Turismo 7 sterk in beïnvloed door de heersende pandemie. Productieproblemen hebben er uiteindelijk toe geleid dat de release van de game is verplaatst naar 2022. 

"Doordat belangrijke aspecten van de productie negatief zijn beïnvloed, is de productie de afgelopen maanden behoorlijk vertraagd", verhaalt Ryan. 

De president geeft aan dat verdere details over het uitstel volgen. Gran Turismo 7 werd vorig jaar aangekondigd voor PlayStation 5. In een sizzle reel met PlayStation 5-games werd in eerste instantie in kleine letters gemeld dat het spel in de eerste helft van dit jaar uit zou komen, maar dat is dus niet zo.

Dit artikel delen:

Lees meer

Meer exclusieve PlayStation-titels onderweg naar pc Sony kondigt next-gen vr-systeem voor PS5 aan
9

Reacties op: Gran Turismo 7 uitgesteld tot 2022

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    mcbrew

    • 23 februari 2021 16:09
    Mooi! Tegen de tijd dat GT7 uitkomt zal de PS5 wel wat beter verkrijgbaar zijn :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 23 februari 2021 16:21
    @mcbrew Dit is een van de games om een ps5 te kopen, icm met stuur en tegen die tijd ook VR.

    Ik heb ook een ps4 gekocht voor VR met de games GT en Ace Combat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 23 februari 2021 16:53
    Een gt game die uitgesteld wordt. In een wereld waar alles mis gaat en veel dingen veranderen, is t goed dat sommige dingen altijd hetzelfde blijven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 februari 2021 17:50
    Dit zagen veel mensen al gebeuren.. Ben benieuwd of God of war 2021 haalt en horizon forbidden west ook. Van beide geen gameplay gezien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 23 februari 2021 18:15
    @hulstpower denk het niet. Ze hebben een slim spelletje gespeeld (beide partijen….) maar nu komt de ene uitstel na de andere.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 februari 2021 19:42
    @Aces-82 dat denk ik dus ook van God of war ging al vanuit dat ie niet dit jaar zou komen. Maar horizon zou best nog wel eens eind dit jaar kunnen komen anders gaat die denk ik naar Feb 2022 en God of war die dan meestal uit komt vrees ik voor Feb 2023 dan misschien wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 23 februari 2021 18:36
    PS5 2021 lijkt vooral Resident Evil 8 en Ratchet&Clank te worden, naast het jaarlijkse Fifa, Callobooby en AssCreed uiteraard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 23 februari 2021 18:52
    Wat een verrassing!!!!😆 2022 2023 2024…2027….o hey is het al 2027!? Och ja dan maar op de ps6. (Beetje overdrijven is altijd leuk).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 23 februari 2021 22:56
    Totaal niet onverwacht. Spel was ook naar 2022 gepushed zonder Corona. Bij alle vorige delen waren er tenslotte ook geen pandemieën nodig om de game uit te stellen. Maar wees gewoon eerlijk over de reden ipv alles achter Corona te verschuilen. Het is nieteens erg als een game later komt. (Al schreeuwen sommige wel moord en brand maar negeer die gewoon)