Grafische stijl van Zelda was bijna noodzaak | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na het uitkomen van de eerste Zelda screens en filmpjes waren er toch vrij veel negatieve klanken te horen op internet over nieuwe Zelda stijl. Het was het allemaal net niet, en veel te kiddy enzovoorts.

Miyamoto heeft in een Q&A gezegd wat duidelijkheid gegeven over deze nieuwe Zelda, en waarom ze niet verder hebben geborduurd op de SpaceWorld 2K1 demo.

Miyamoto geeft aan dat hij al wel bezig was aan een 'realistische' Zelda, maar dat het allemaal niet 'goed' genoeg werd. Daarom heeft Miyamoto het hele project gecancelled, en is hij helemaal overniew begonnen met een nieuwe Zelda. Aangezien het niet lukte op een realistische manier, heeft hij het op een cartoonmanier gedaan.

Zo zag Zelda er vorig jaar op SpacWorld uitI realise there is a lot of frustration around right now and it's true that Nintendo should not have showed the footage at E3, but the best thing about this frustration is that it will go away. People may not know it yet, but it will, it always does. Just like how everyone was incredibly annoyed that Nintendo lied to us about the console launching in Japan 2000, no one even thinks about it now. I can see the build up to E3 now, a few people will still be mentioning the old Zelda footage, but it will just be with a sense of longing, not frustration. Most people will be excited to see the new Zelda footage, there will be no shock factor here, we know what to expect.Miyamoto maakt ook goed duidelijk dat er absoluut geen tweede Zelda game in development is, dus die geruchten kunnen ook de kast in.

Persoonlijk vind ik de nieuwe look wel stijlvol, en ik kan in ieder geval niet wachten tot ik de game daadwerkelijk kan gaan spelen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou