Nieuws
Stadia

Google geeft controller en Chromecast Ultra bij Cyberpunk 2077-bestellingen

Google viert feest

Geschreven door Ruan Moleman op
Google Stadia bestaat een jaar en dat viert Google. Zo komt Destiny 2: New Light naar Stadia, die gratis te spelen is voor elke Stadia-speler en krijgen mensen die Cyberpunk 2077 bestellen Stadia Premiere Edition er gratis bij.

Stadia Premiere Edition bevat de Stadia-controller en een Chromecast Ultra, waarmee men op tv kan gamen. Iedereen die al een pre-order heeft geplaatst voor Cyberpunk 2077 op Stadia of er een plaatst tot 18 december komt in aanmerking voor de actie.

Verder is Destiny 2: New Light nu te spelen op Stadia zonder dat er een Stadia Pro-abonnement vereist is. Daarmee wordt het de eerste game die volledig gratis is te spelen op Stadia voor iedereen.

Tot slot begint Google met publieke tests voor Stadia op iOS. Dit doet het via een web app die via de browser moet werken. Dit is nodig omdat Apple streamingdiensten voor games niet toestaat in de App Store. Via deze omweg moet het dus wel mogelijk zijn om Stadia-games te spelen op iOS-apparaten.

Dit artikel delen:

Lees meer

CD Projekt Red toont veel nieuwe beelden van Cyberpunk 2077 Waar moet je op letten als je een console koopt Black Friday?
16

Reacties op: Google geeft controller en Chromecast Ultra bij Cyberpunk 2077-bestellingen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Weerzinwekkend

    • 19 november 2020 19:04
    Awesome, ga ik doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 19 november 2020 21:37
    Dat is wel een hele goede deal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 19 november 2020 21:47
    Heb je als je een game koopt ook PRO nodig om die game te kunnen spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    payter

    • 19 november 2020 22:22
    @Mmo-veteran volgens mij niet. Als je de game koopt kun je hem 1080 spelen met een gratis account. Wil je 4k? Dan moet je wel per maand betalen.
    Wat een goede deal zeg… heb maar gelijk gereserveerd. Kan me altijd nog bedenken haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 20 november 2020 05:39
    @payter De 1e maand proef periode betreft het pro abonnement.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 19 november 2020 22:34
    Wow, das toch wel een behoorlijk interessante aanbieding. Jammer dat het niet de nieuwe Chromecast with Google TV is, want dan had ik zeker wel het spel bestelt. Maar als je interesse had in een Chromecast Ultra, dan ben je nu dus een stuk goedkoper uit om het spel gewoon via stadia te kopen, dan heb je dat spel dus als bonus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 20 november 2020 05:37
    Dat is wel een zeer aantrekkelijke deal.
    Nooit gedacht dat ik nog zou twijfelen om Stadia aan te schaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Iluyan

    • 20 november 2020 09:41
    Is blijkbaar alleen voor inwoners van de VS
    https://www.androidauthority.com/free-google-stadia-cyberpunk-1179296/

    Ik wist wel dat het te goed was om waar te zijn anders had ik het gelijk gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mikmak

    • 20 november 2020 10:08
    @Iluyan Nop, Dat zijn de US voorwaarden. Dit zijn de Nederlandse/Belgische voorwaarden.
    https://support.google.com/stadia/answer/10177658?p=cyberpunk_premiere_edition_offer&visit_id=637414031754234543-1439403927&rd=1

    Echt gewoon een kei van een aanbieding dus! ik heb hem besteld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Iluyan

    • 20 november 2020 10:48
    @mikmak Thx voor die link en info Ik ga gelijk even kijken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 20 november 2020 16:40
    @Iluyan Ja, dat dacht ik dus ook, totdat je dan op de voorwaarden pagina gaat kijken en dan daaronder een hele lijst van landen ziet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aztec

    • 20 november 2020 16:19
    @Ruan en @mikmak het blijft toch een beetje vaag in de voorwaarden: 'zolang de voorraad strekt'. Heb met Stadia gechat en die geven aan de promotiecodes op 10 dec te delen, maar geen enkele garantie te kunnen geven dat je die krijgt. Ze willen ook niet delen hoe groot de 'voorraad' is.
    Wellicht kan gamer.nl daarna informeren?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 20 november 2020 16:44
    @Aztec Ja, dat is het verneukeratieve aan deze aanbieding. Het is meer, je maakt kans om er 1 te krijgen, maar heel goed kans dat ze er maar 1000 hebben ofzo, en dan pak je er dus zeker naast en heb je weer 60 euro betaalt voor iets dat je eigenlijk helemaal niet wilde hebben, want de codes worden dus pas later verstuurd nadat het spel dus al uitgebracht is en dan kun je dus niet meer annuleren als je weet dat je er naast gegrepen hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Weerzinwekkend

    • 25 november 2020 22:28
    @SuperDre Is het niet meer van de actie loopt zolang er voorraad is? Dus stel ze hebben er 1000 en als die 1000 bereikt is, kun je niet meer bestellen?
    Dus dat die 1000 wel gewoon geleverd krijgen zeg maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 20 november 2020 18:47
    Ik heb de pre-order weer gecanceld. Ik merk dat Stadia niet helemaal lekker draait, en dat terwijl ik best goed internet heb hier. Ik wil geen technische shit tijdens het spelen van Cyberpunk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Iluyan

    • 20 november 2020 22:07
    En je kan alleen maar met creddit kaart/masterkaart betalen :(