Nieuws
God of War Ragnarok

God of War-producent vraagt fans om geduld rondom releasedatum

Onthulling van releasedatum zou ondanks geruchten vandaag niet plaatsvinden

Geschreven door Michel Musters op
Cory Barlog, de producent van God of War Ragnarok, vraagt aan fans of ze geduld kunnen opbrengen tijdens het wachten op de game.

Dit doet hij naar aanleiding van de vele geruchten over de mogelijkheid dat de releasedatum van Ragnarok binnenkort wordt onthuld. "Als het aan mij lag, zou ik alle informatie die ik had nu delen. Maar het ligt niet aan mij. Dus wees alsjeblieft geduldig. Ik beloof dat we informatie op het vroegst mogelijke moment delen. We maken games voor jullie. We mogen games maken dankzij jullie."

Journalisten en insiders hinten er ondertussen naar dat er in de loop van vandaag mogelijk een releasedatum van God of War Ragnarok wordt onthuld. Zo laat journalist Tom Henderson op Twitter weten dat Sony "iets voorbereid rondom God of War". Insider Cronies meldt vervolgens dat het op 30 juni - vandaag - staat te gebeuren. Henderson ontkent dit niet, maar meldt wel dat dat er geen gameplaytrailer getoond gaat worden.

Barlog reageerde vervolgens op de claim van Cronies dat de releasedatum vandaag wordt onthuld met "nee". Het is dus onwaarschijnlijk dat dit vandaag gebeurt.

Dit artikel delen:

Lees meer

EA werkt mogelijk aan een nieuwe Marvel-game Nieuwe beelden van Mario + Rabbids Sparks of Hope uitgebracht
16

Reacties op: God of War-producent vraagt fans om geduld rondom releasedatum

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Snafu9

    • 30 juni 2022 08:59
    Dat zou wel heel erg fijn zijn ja als we weer iets over de game gaan horen. Hopelijk is het waar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 30 juni 2022 09:06
    Als de release in 2022 is dan heeft PlayStation wel een super jaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 30 juni 2022 09:21
    Even voor de transparantie: het bericht is net aangepast met nieuwe informatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 30 juni 2022 12:27
    @MichelMusters
    Prima toch we wachten het gewoon weer af. Maar heb wel het gevoel dat Sony soms zit te pushen om de game klaar te krijgen en ze bij Santa echt met man en macht proberen top werk af te leveren voor de gestelde deadline. Dan zie ik liever een release in 2023 komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 30 juni 2022 09:32
    Neem de tijd die je nodig hebt zou ik zeggen. Liever een uitgestelde game die goed is en bugvrij dan weer een cyberpunk/no man's sky/iedere bethesda game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 30 juni 2022 10:17
    @Messtranor mee eens pas een releasedatum noemen als je zeker weet dat gaan we halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 30 juni 2022 10:32
    @Messtranor Lol, ik zal het niet te letterlijk nemen maar er is geen enkele game die bugvrij is op release. Zelfs na patches is geen enkele game bugvrij. Maar ik ben het wel met je eens! Laat ze maar lekker de tijd nemen ipv crunchen en/of te gehaast uitbrengen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 30 juni 2022 10:44
    @Ryme maar er is niet bugvrij, en er is een bugfest dat het niet speelbaar is. En volgens mij snapte je dat zelf ook wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 30 juni 2022 11:31
    Ik gok dat er een 2e delay aan zit te komen. Niet erg natuurlijk. Beter een goede game die later uitkomt, dan een gerushte game die kwalitatief niet in orde is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 30 juni 2022 12:12
    @PietS. Kan ook zo zijn dat ze de datum geven als de game echt voltooid is. Maar een uitstel zou natuurlijk een flater zijn van Sony . Eerst teasen hij komt in 2021 en dan in 2022. En dan pas 2023.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 30 juni 2022 15:31
    @Snoop213

    Zou kunnen. Ik weet het uiteraard ook niet, maar als dit soort nieuwsberichten over bv. de nieuwe Zelda verschijnen, dan hou ik m'n hart vast, haha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 30 juni 2022 12:17
    @PietS. Betwijfel of het daarmee te maken heeft. Lijkt mij meer dat Sony/Playstation van bovenaf een schema in gedachte heeft qua uitbrengen van de info. Wellicht dat ze hem wel in een grote Showcase willen tonen of juist een volledige State of Play waar GoW centraal staat en dat ze daar nog een beetje mee aan het puzzelen zijn. Maar we moeten maar even geduld hebben voor we daar achter komen vrees ik haha. Dit najaar zou mooi zijn, maar ik zou kunnen leven met een (kleine) delay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 30 juni 2022 15:32
    @Jorn6810

    Ja, we gaan het zien inderdaad. Ik weet het natuurlijk ook niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ronnyp

    • 30 juni 2022 12:37
    Ik heb nog steeds geen ps5 dus voor mij geen haast!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 30 juni 2022 13:15
    Er is nog niet eens gameplay geweest, of heb ik iets gemist? Daar zullen ze hoe dan ook vast wel eerder mee komen dan met een release datum.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 30 juni 2022 14:26
    @Vogeltje dat heb je gemist er is al een gameplay trailer. Nou een trailer waar in game materiaal in zit eigenlijk