Nieuws
God of War: Ragnarok

God of War Ragnarök-maker acht kans op downdloadbare content erg klein

'We hebben alles dat we hadden er in gestopt'

Geschreven door Michel Musters op
De kans dat God of War Ragnarök een uitbreiding krijgt is erg klein, zo heeft de regisseur van de game laten weten.

Regisseur Eric Williams was onlangs te gast in de Kinda Funny Games Spoilercast - waarin hij ook meldde dat hij graag aan de Castlevania-frachise zou werken - en een fan vroeg hem of spelers nog downloadbare content voor Ragnarök kunnen verwachten.

Williams laat als reactie weten dat Ragnarök al een behoorlijk grote game is en dat de kans zeer klein is. "Ik weet niet man, dat spel is al groot. Ik denk dat we alles dat we hadden er in hebben gestopt, dus ik zou er niet op rekenen."

God of War Ragnarök is sinds kort verkrijgbaar op PlayStation 5 en PlayStation 4. Gamer.nl beloonde het spel met een 9: "God of War Ragnarök is meer God of War, maar wel op de allerbeste manier. Heb je genoten van de vorige game en wil je vooral weten of het vervolg de verwachtingen waarmaakt, dan luidt het korte antwoord ja. Je zult niet teleurgesteld zijn."

Dit artikel delen:

Lees meer

Vier mobiele games van Square Enix Montreal worden onspeelbaar Gerucht: Nieuwe Alien-game in ontwikkeling, komt eind 2023 uit
16

Reacties op: God of War Ragnarök-maker acht kans op downdloadbare content erg klein

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 23 november 2022 13:41
    En zo hoort het ook! Gewoon een volledige game maken en in een keer uitbrengen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ronnyp

    • 23 november 2022 14:29
    @Michael-Raymond-Clayton +1

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 23 november 2022 14:38
    @Michael-Raymond-Clayton

    Als ze nu pas aan de DLC zouden beginnen dan was de game alsnog gewoon af!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Michael-Raymond-Clayton

    • 23 november 2022 15:04
    @Iconic ieder zijn ding. Ik vermaak me gek met dit spel, maar als ik het heb uitgespeeld zit ik over een jaar niet meer te wachten om het weer op te pakken voor wat DLC. Dan zit ik er niet meer in. En ontwikkelaars die op voorhand toffe content achter houden om na een paar maanden als DLC aan te kunnen bieden, vind ik dus een beetje onfris. Dan verkoop je eigenlijk een soort episodische game zonder dat je daar eerlijk over communiceert.
    Ik ben ik elk geval blij dat ze voor God of War niks hebben achtergehouden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 23 november 2022 15:27
    @Michael-Raymond-Clayton

    Een paar jaar is overdreven vind ik, maar als er een paar maanden na release DLC uitkomt dan vind ik dat in de meeste gevallen prima. Niet zoals bij Mario Strikers natuurlijk maar bv. wel zoals bij BotW! Hoe meer content een al hele goede game krijgt hoe beter!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 november 2022 17:59
    @Iconic bij breath was toch ook pas na een jaar de dlc er of vergis ik me nu. En als ze nu aan de dlc zouden gaan werken duurt het wel langer dan paar maanden tenzij ze het er uitgelaten hebben. En hij zegt alles zit er in dus ik ga er vanuit dat er nu niks meer komt. Dlc hoort ook niet bij God of war vind ik zelf

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 23 november 2022 19:00
    @hulstpower

    Ja je vergist je. De eerste DLC kwam 3 of 4 maanden na release!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 23 november 2022 16:48
    @Michael-Raymond-Clayton Amen, brother!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 23 november 2022 17:56
    @Michael-Raymond-Clayton same here

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 23 november 2022 15:02
    @Michael-Raymond-Clayton helemaal mee eens !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 23 november 2022 15:38
    @Michael-Raymond-Clayton Ik koop om die reden ook DLC en ontwikkelaars die het verhaal niet afronden in de main game, daar zijn er wel een paar van, koop ik geen games meer van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 november 2022 21:37
    @Michael-Raymond-Clayton

    Mee eens. Hoewel ik geen probleem heb met meer van iets wat goed was vind ik het wel jammer als dlc doorgaat op waar de origineel stopte. Want dan voelt het inderdaad als overduidelijk achter gehouden materiaal.

    Soms vind ik dlc wel kunnen. Ik heb me wel vermaakt met bijvoorbeeld Immortal fenix rising dlc waar je ineens in Azie zat. Op zich bracht dat te weinig vernieuwing om echt super speciaal te zijn maar het was ook overduidelijk dat dat niet uit de originele game is getrokken. Dus op die manier is het dan wel geoorloofd in mijn gevoel omdat de dlc eigenlijk een andere( Kortere) game is.

    Maar verder ben ik het dan ook helemaal met je eens. Terug naar vroeger. Geen day one patches en een game volledig uitbrengen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    tmvde

    • 23 november 2022 14:59
    Precies zoals ze bij het vorige deel hebben gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 23 november 2022 17:29
    Een beetje jammer… had zelf gehoopt om als een van de personages te kunnen spelen.
    Het gaat dan echt om DLC-potentie, niet om een volwaardige game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 23 november 2022 22:16
    Mocht er toch zo'n standalone DLC komen zoals The Lost Legacy en Miles Morales hoop ik op een losstaand verhaal met Faye.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 24 november 2022 00:56
    Dit weekend uitgespeeld. Probeer 100% te halen maar of dat gaat lukken.

    Echt een heel toffe game de beste vertolking van Ragnarok.

    Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Niet qua DLC maar vervolg.