Nieuws
God of War: Ragnarok

God of War: Ragnarök is zo'n veertig uur lang

Dat is inclusief hoofdverhaal, zijactiviteiten en tussenfilmpjes

Geschreven door Michel Musters op
Spelers kunnen zo'n veertig uur aan God of War: Ragnarök besteden.

Dat meldt Insider-Gaming. Het hoofdverhaal zou zo'n twintig uur beslaan, met nog zo'n twintig uur aan zijactiviteiten om aan te besteden. Van de twintig uur die voor het hoofdverhaal nodig zijn, zouden zo'n drieënhalf uur bestaan uit tussenfilmpjes. Daarbij wordt wel benadrukt dat dit om schattinen gaat en dat het voor spelers kan verschillen.

De bovengenoemde tijden betekenen dat God of War: Ragnarök iets groter is dan het in 2018 verschenen God of War. De hoofd- en zijmissies uit die game worden in gemiddeld 32 uur uitgespeeld. Het hoofdverhaal lijkt ongeveer even lang in beide spellen.

God of War Ragnarök is het directe vervolg op het in 2018 verschenen God of War, dat weer een 'zachte reboot' van de langlopende actiereeks betrof. Wederom gaan Kratos en zijn zoon op avontuur in de Noordse mythologische koninkrijken. Ditmaal zijn alle negen de verschillende rijken te verkennen. Het spel komt op 9 november uit op PlayStation 5 en PlayStation 4. Er komt ook een speciale DualSense-controller te koop.

Dit artikel delen:

Lees meer

Officiële website van Nintendo Pictures gelanceerd 'Halo-ontwikkelaar stapt over op Unreal Engine'
36

Reacties op: God of War: Ragnarök is zo'n veertig uur lang

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    AgeQned

    • 3 oktober 2022 16:03
    Mooie lengte toch viind ik persoonlijk langer hoeft van mij echt miet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 3 oktober 2022 16:22
    Had misschien iets langer verwacht. Maar er zullen wel meerdere grote bossfights in deze game zitten aangezien dit de afsluiter is van de Noordse mythologie. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik dacht dat dit spel groter was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 oktober 2022 16:27
    40 uur is meer dan genoeg voor een sp game. Heb er ook meer dan zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 3 oktober 2022 16:45
    Netjes

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 3 oktober 2022 16:47
    Prima! Langer hoeft voor mij niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 3 oktober 2022 17:05
    Is meer dan genoeg gezien ik dan nog niet klaar ben met de oktober games. Is dit voor mij lang genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 oktober 2022 17:15
    Is wel echt de grens van minimale tijd. Ga geen 60 euro betalen voor 15 uur bijvoorbeeld. 20 voor het verhaal van een Game is echt de minimum.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 3 oktober 2022 17:32
    @coola

    Ja dat is jou mening. Ik heb daar niet zoveel moeite mee, hangt van de game, genre en replayabilty af uiteraard. Betaal liever 60 voor een goede 30 uur dan 60 voor 30 uur goed en de rest van die domme fillers om de lengte van de game te rekken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gilbie

    • 3 oktober 2022 18:09
    @AgeQned dat is ook een beetje de paradox van meta, daar hij Assisins Creed Day one zou kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 oktober 2022 18:14
    @Gilbie

    Als hij maar 15 uur zo duren zal ik hem via cadeau bonnen kopen ( heb er daar toch altijd aantal van liggen). 15 uur voor 50 euro is gewoon erg steep prijs.

    Ja kwaliteit is belangrijk maar de speeltijd moet niet kort zijn. Van mij zou de prijs van de game echt af mogen hangen aan de duur van speeltijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 3 oktober 2022 18:22
    @coola

    Nou dat liever niet zeg. Dan komen ze allemaal met onze game duurt 100 uur dus vragen we de hoofdprijs. Dan krijgen we echt alleen maar games met fillers and stupid quests.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 3 oktober 2022 21:53
    @coola Korte games zijn juist heerlijk. Stel komende 8 games die ik wil spelen hadden allemaal 60 uur of langer geduurd dan was ik daar nog volgend jaar nog mee bezig geweest. We hebben niet allemaal zoveel tijd als jou voor video games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Luigi1985

    • 4 oktober 2022 08:42
    @coola

    Met cadeaubonnen kost ie nog steeds evenveel hoor;).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 4 oktober 2022 08:49
    @Luigi1985

    Voelt toch anders dan echt 60 euro uit de portemonnee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snafu9

    • 4 oktober 2022 11:14
    @coola
    Moet wel zeggen. Als een game te lang duurt gaat dat van de kwaliteit af die God of War wilt laten zien in het verhaal. Ik had liever 10 uur langer gezien omdat ik 50 uur een mooi aantal vindt hahaha. Maar als een game 100 uur kan duren zoals soms AC kan duren dan wordt het te lang en blijf ik niet meer in het verhaal. Ook is het verhaal dan niet meer zo sterk als dat je zou willen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    nicster

    • 3 oktober 2022 20:25
    @coola oh ja want de eerste 4 assassins creed games zijn niet allemaal rond de 12-15 uur voor de main story quests? LOL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 oktober 2022 20:37
    @nicster

    Ik heb 20 uur gedaan over AC 1 . Ezio trilogie 75 uur. AC III 35 uur, black flag 37 uur ,rogue 20 uur , Unity 42 uur , Syndicate 38 uur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mightybundy

    • 3 oktober 2022 17:44
    60 tot 80 uur was mooi geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dennis070

    • 3 oktober 2022 17:48
    Prima !!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 3 oktober 2022 18:08
    Awww man. Alle "spoilers" vermeden en dan staat het hier zo in de titel. Daar baal ik dus wel enorm van. Snap het, voor de meeste is dit geen spoiler, voor mij wel en vind het heel erg k*t.