Nieuws
God of War

'God of War duurt dertig uur om uit te spelen'

Vooralsnog geen releasedatum

Geschreven door Eline Oosterloo op
De ontwikkelaar van God of War heeft bekendgemaakt dat het ongeveer dertig uur duurt om de game uit te spelen.

Tijdens PlayStation Experience zaterdag liet director Cory Barlog weten dat het tussen de 25 en 35 uur duurt om de aankomende God of War uit te spelen. Daarnaast besprak hij de trailer die uitgebracht werd tijdens Paris Games Week.

Hij merkte op dat de stembestanden voor Atreus nog niet aan de game toegevoegd waren toen de demo verscheen. Nu is het ontbrekende dialoog toegevoegd aan de trailer. Het team besloot wel dat Atreus te mondig was en hebben daarom zijn tekst ingeperkt. Het gevecht tussen Kratos en Atreus is een gedeelte van de game dat optioneel is en dus niet bij het hoofdverhaal hoort.

Eerder was mogelijk de releasedatum gelekt op de PlayStation Store. Volgens de lek zou God of War op 22 maart 2018 verschijnen voor PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Win seizoen 7 van Game of Thrones op Blu-ray en GoT-Cluedo De ontwikkeling van The Last of Us Part 2 is ongeveer op de helft
10

Reacties op: 'God of War duurt dertig uur om uit te spelen'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • 1453Cem

    • 11 december 2017 15:42
    Ik heb nog nooit een god of war titel gespeeld,maar vraag me wel af of 30 uur enkel benodigd is voor main story line?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 11 december 2017 15:56
    elke god of war is zo gigantisch goed en episch, als je het heb uitgespeeld verlang je naar meer meer meer! 30 uur maakt mij juist heel blij. de hype wordt alleen maar groter en groter!@1453Cem

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 11 december 2017 16:55
    @1453Cem God of War heeft alleen maar een main story lijn, het is een lineaire game zonder side quests. En dat is goed! Geen kunstmatige en overbodige bezigheidstherapie.

    Persoonlijk ben ik wel klaar met deze serie. Na de ps2 hadden ze moeten stoppen. Maar voor wie nieuw is: veel plezier!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 12 december 2017 09:40
    @Baukereg Was dit deel niet anders? Met een meer open wereld? Dan kan ik me zo voorstellen dat dit deel dus ook wel sidequests zou kunnen hebben,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yourcrack

    • 12 december 2017 00:47
    @1453Cem nooooh dan heb je wat gemist. Dan sppel je toch ff alle delen nog ff uit dan ben je klaar in maart. Kan je gelijk door

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 11 december 2017 16:04
    30 uur om uit te spelen, maar je kan daarna 30 jaar op teren op de herinneringen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 11 december 2017 16:14
    Maart maart maart maart maart maart!!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 11 december 2017 16:14
    Ik vind het vooraf roepen van dit soort dingen altijd zo dubbel, ik hecht meer waarde aan de ervaring. Lever liever gewoon een ijzersterke game af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 1453Cem

    • 11 december 2017 19:32
    @Marcus88 en @Baukereg Aaah okeee. Proberen waard dan :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 12 december 2017 10:36
    Heb de serie met heel veel plezier gespeeld, Heb ze ook bijna allemaal op de moeilijkste stand uitgespeeld (God/Titan mode).

    Ik hoop dat ze, net als net als bij Kingdom Hearts nog eens een gehele complete collectie maken voor ps4 inc Accension (met de voortreffelijke Multiplayer).

    Zeker Accension was echt een beetje in het staartje van PS3 en voelde voor mij als een laatste adem die ze beter op PS4 hadden kunnen releasen als launch game.

    Deze game ga ik sowieso kapot spelen, nog zo'n enorme backlog, maar deze game is alle tijd waard.